Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: DenicaD
ORIGINAL: hjertetmitt
Kan jeg spørre hva som er skjedd?
Ikke fått med meg jeg:(
Jeg har selv skrevet på slike sider etter dødsfall, og tror mange gjør om diden til personen som er gått bort over til en minneside.
ORIGINAL: Kattekvinnen
Jeg synes det er positivt. Tenker at det kan være fint for familien å se at så mange bry seg og støtter dem.
På en annen side er det kanskje mange som ikke har mulighet til å delta i begravelse og få tatt et siste farvel, da kan det være godt å få skrevet om følelsene sine.
ORIGINAL: Kattekvinnen
Jeg synes det er positivt. Tenker at det kan være fint for familien å se at så mange bry seg og støtter dem.
På en annen side er det kanskje mange som ikke har mulighet til å delta i begravelse og få tatt et siste farvel, da kan det være godt å få skrevet om følelsene sine.
ORIGINAL: Hilly77
hva skjer med slike sider da???
om 1-2 år feks??
rømmer folk fra siden etterhvert lissom-eller blir den slettett selv grunnet inaktivitet..?
ORIGINAL: Mitsukai
ORIGINAL: Hilly77
hva skjer med slike sider da???
om 1-2 år feks??
rømmer folk fra siden etterhvert lissom-eller blir den slettett selv grunnet inaktivitet..?
Men på blink sletter de hvertfall profiler etter en stund.. Profilen til bestevennen min var der hvertfall i 3 år etter han døde, men nå når jeg skulle se den var den borte. 4,5 år etter han døde
En kamerat av meg døde for 3 år siden, men facebook siden hans er der fortsatt hvertfall.. Synes det er fint å gå innpå å lese der, men er litt ubehagelig når det kommer opp at han har bursdag og sånnt..