Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Atalie
Noe galt i det?
ORIGINAL: Hilly77
hva skjer med slike sider da???
om 1-2 år feks??
rømmer folk fra siden etterhvert lissom-eller blir den slettett selv grunnet inaktivitet..?
ORIGINAL: Shushame85
om 1-2 år feks??
rømmer folk fra siden etterhvert lissom-eller blir den slettett selv grunnet inaktivitet..?
Tror ikke siden blir slettet automatisk, har en venn som døde for 3 år siden, og på facebook skriver venner og familie til han fremdeles, at de savner han osv...
ORIGINAL: hjertetmitt
Kan jeg spørre hva som er skjedd?
Ikke fått med meg jeg:(
Jeg har selv skrevet på slike sider etter dødsfall, og tror mange gjør om diden til personen som er gått bort over til en minneside.

om 1-2 år feks??
Tror ikke siden blir slettet automatisk, har en venn som døde for 3 år siden, og på facebook skriver venner og familie til han fremdeles, at de savner han osv...
faktisk blir litt rart å tenke på at profilen(e) random kommer til å eksistere etter vår endt eksistens
om 1-2 år feks??
faktisk blir litt rart å tenke på at profilen(e) random kommer til å eksistere etter vår endt eksistens
ORIGINAL: Varicella
Jeg ser ingen innlegg på facebooksiden til den avdøde...