I love the postman ;)

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Jippi, i dag kom det pakke i posten :)
Herlig lesestoff til mor og far :) bestilte to stk av svangerskapsboken, slik at far kan ha en alene :) alle bøkene var gratis, man får de jo hos legen, men jeg ville ha de nå ikke om flere uker ;)

ImageUploadedByBV Forum1408032868.022973.jpg
Så på kveldstid fremover nå så gleder jeg meg til å synke ned i sofaen med teppe og en av disse. Jeg koser meg veldig med å lese om graviditeten, jeg er så fasinert av alt som skjer :)

Har du fått bøkene enda? Om ikke kan de bestilles på godboken, man betaler kun frakt på 29,- :)

TuMmY LoVe

Jippi, i dag kom det pakke i posten :)
Herlig lesestoff til mor og far :) bestilte to stk av svangerskapsboken, slik at far kan ha en alene :) alle bøkene var gratis, man får de jo hos legen, men jeg ville ha de nå ikke om flere uker ;)

Vis vedlegget 72708
Så på kveldstid fremover nå så gleder jeg meg til å synke ned i sofaen med teppe og en av disse. Jeg koser meg veldig med å lese om graviditeten, jeg er så fasinert av alt som skjer :)

Har du fått bøkene enda? Om ikke kan de bestilles på godboken, man betaler kun frakt på 29,- :)

TuMmY LoVe

Ja, det er en fascinerende prosess som foregår inne i kroppen vår. Uforståelig synes jeg:p
Vi har disse bøkene fra nr.1

har også bøkene fra nr 1, men husker ikke helt hvor jeg har levnet de :-/

Bestilt, fikk aldri disse med førstemann :/

Åh, takk for tipset! :-) Jeg har også lyst på disse bøkene nå og ikke om 7 uker. Skal bestille de i kveld.

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Back
Topp