I løpet av en uke..

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
.. hvilke TV-program ser du på da? :)
 
Her brukes Netflix mye, så nå ser jeg bare på min guilty pleasure, Paradise Hotel, på "vanlig" TV :p
 
Her er det fødeavdelingen på tirsdagene, paradise hotel og ellers bare tv-støy resten av uka[emoji4]
 
PH her og [emoji85] ellers litt serier sammen med mannen, men vi ser de gjerne på sumo eller NRK nett. Huset på onsdager [emoji4]
 
Oi, det er ganske mange[emoji28]
The big bang theory, Bones, Supergirl, the Flash, 2 broke girls, Young and hungry, Jane the virgin og lista bare fortsetter. Er maaange!
På morgenen imens jeg ammer ser jeg mye junk på tven, bla. Pantelånerne fra Las Vegas og Lagerkrigen :p
 
hmm... jeg ser ikke på TV... det har jeg kommet frem til nå i hvert fall :p
Til vanlig så sitter jeg mye på Netflix, men akkurat nå er det konkurrasnen som tar alle ledige sekunder jeg har. Akkurat nå ser jeg på Suits, Paranoid og the goodwife
 
Big bang theory, Luksusfellen, Tid for Hjem, Bates Motell, Crossing Lines, Game of Thrones..
 
oh, The Big Bang glemte jeg :) det har vi på opptak og ser hver helg :D
 
Paradise hotel, norsk og dansk:) MasterChef Australia, the 100, hmmmm hvilke andre... Shameless ble jeg Akuratt ferdig med:p

Ellers på dagtid når jeg ammer går det litt i pawn stors, modern family osv men blitt flinkere til å ha TVn av på dagen:)
 
Dette står på opptak:
Fire stjernes middag, This is us, bloggerne, boligjakten, svenske Hollywoodfruer, Kardashians, neste sommer, tid for hjem, huskestue, senkveld.

Så ser jeg Jane The virgin på Netflix.

Ellers så zwapper jeg gjennom kanalene..
 
Tar én og én serie... Er på sesong 10 av Supernatural... Aldri sett den før... Ellers går det i All slags oppussingsprogram som er å finne... Pluss "yes to the dress"..er forlover igjen... ;-)
 
Jeg har ingen oversikt! Jeg tar opp alt jeg vil se, og ser det når jeg har tid og lyst [emoji14]
 
Hvordan klarer dere det? For meg er det ofte umulig å se på 1 episode uten at lille forstyrrer;)
 
Ser ofte på Masterchef Australia, syns det er den beste Masterchefen :)
 
Er så høgt nivå på dei som er med! Syns det var kjempegøy når Heston var gjestedommer :)
Masterchef Norge kan bare gå og legge seg, så elendig i forhold :p
Åå, ja! Han er så utrolig kul, digger han :)
Marco Pierre White er småskummel, men digger han også ;)
 
Back
Topp