i kvell

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
ja i kvell er det nøyaktig to år siden riene mine startet og denne lille jenta kom til verden natt til den 8 April:

Det hele startet da jeg og sambo satt å få på farmen, jeg gikk på do og store deler av slimproppen gikk, jeg fikk noen vonter, måtte på do ganske snart igjen og resten av slimproppen gikk.. Riene kom ganske så fort etter dette. og kl 2250. var vi på føden på skjekk.. da hadde jeg 3 cm og fikk fødestue. prøvde litt badekar, men fant ikke noen god stilling så gikk opp etter en time kanskje. jeg ble skjekket igjen kl 0030 og hadde da kun 4cm. jeg fant min plass i rammemadrassa og var helt i min egen verden. litt over tre ble jeg igjen skjekket og hadde da 8 cm, de tok vannet og jeg fikk 10 cm med en gang. jeg presset i ca 20 min og snuppa var ute 0348.

her er et nyere bilde:)

Verdens nydligste jente i mine øyne!

ORIGINAL: kajlida

nydelig jente

kanskje historien gjentar seg selv i kveld?

hehe.. jeg tror og håper ikke det:p sist var jeg en uke på overtid, og ble strippet dagen før;) vil også at de skal ha en hversin bursdag:p men hadde jo vært litt kult da:p

ååå så nydelig :)) tenk nå kommer snart en til 

Åh, hun er så nydelig!!! Det er så koselig å mimre....

Nå er det ikke lenge før du får oppleve dette igjen...

ORIGINAL: Everglot

Åh, hun er så nydelig!!! Det er så koselig å mimre....

Nå er det ikke lenge før du får oppleve dette igjen...

nej kan du tenke deg,, gu jeg gleder meg.. vi er så utrolig heldige som får oppleve dette!

Feiret nettopp 2årsdag vi også! Uvirkelig at det allerede har gått 2 hele år!! Gratulerer til snuppa di i morgen, hun er nydelig[:)]

Lille søte jenta! [:D]

Gratulerer så mye med dagen til Mathea i morgen!

Tusen takk jenter. tenk at hun nå er 2 år.. gu så fort det har gått!:)

Så nydelig jente du har!
Gratulerer så masse med dagen til henne i dag!

ORIGINAL: AprilBeiby

Så nydelig jente du har!
Gratulerer så masse med dagen til henne i dag!

Tusen takk:)

Back
Topp