I kveld

Suverina

Gift med forumet
I kveld skal jeg ut sammen med noen venner[:D]
Så jeg gleder meg...
Men gruer meg litt til å forlate Aleksander.. Har ikke vært en kveld borte fra han enda..
Men jeg vet jo han er i trygge hender, han skal jo være hjemme med pappan sin[:)]
Vært på polet å kjøpt meg en flaske vin jeg skal kose meg med[:D].. Skal prøve å ta det med ro i kveld..

Skal være hjemme til Aleksander har fått i seg kveldsmat, siden han får litt pupp. Så er det å rive seg løs fra han..
Håper det går bra.. Men kjenner jeg gruer meg litt....

Jeg å vil...............

Kos deg masse ikveld[:D]

ORIGINAL: ~Mamma til Arian~

Du må slappe av og nyte tiden mens du er ute! kos deg!! [:D][:D]

Da ar jeg hatt en SUPER kveld/natt ute sammen med venner...
Storkoste meg... Var så morro...
Litt mye å drikke ble det, kjenner det nå på formen...(blir vel bedre om noen timer) Men morro var det...
Balkongfest til i 01.30 tiden, med gitar spilling og sang.. Så trakk vi inn og fortsatte festen. [;)]
Var ikke hjemme før hun var nesten 03.30[:)] 

Kommer ikke over det så godt det var å komme seg ut sammen med venner... [:D]

Hehe...godt du koste deg [:D] Vi har alle som 1 godt å komme oss ut...dagene kan bli lange og ensomme uansett hvor mye vi forguder barna våre[;)] Skal det samme selv til helgen...mormor og morfar får være barnevakter[;)]

Godt å høre kvelden/natta ble vellykket[:D]

Typen var 30 i går så jeg også var ute får første gang i går[:D] Og stoooooooor kosa meg.Men savna lille gullet selvfølgelig[:)]

Høres utrolig deilig ut å kunne ta seg en kveld for seg sjøl...Håper dere koser dere max dere som kan det [:D]
Sjøl kan jeg ikke, har nemlig ei lita prinsesse som nekter å ta flaske! Mat skal komme fra puppen, ellers er det tydeligvis ikke mat for henne. Så da sier det seg sjøl at det ikke er mange timene jeg kan være borte fra henne....

Back
Topp