I kveld

mamla

Forelsket i forumet
Hva skal dere i kveld da jenter?

Jeg får besøk av noen venninner, har fast hobbykveld på mandager mens gubben er på jobb. Så her blir det strikking, skravling og kakespising! [:D]

Jeg skal strikke ferdig en monsterbukse i kveld tror jeg, eller en A&C-lue [:D] Og så blir det sofaavslapping, salat og film! Vært på farten siden fredag, så jeg syns jeg fortjener det [:)][8D]

Fast hobbykveld, så fantastisk [:D] Er dere mange som pleier å samles?

Jeg skal på babysvømming med snuppa no, ellers blir det å sløve resten av kvelden i sofaen med noen heklerier [:)]

ORIGINAL: Trulte_83

Jeg skal på babysvømming med snuppa no, ellers blir det å sløve resten av kvelden i sofaen med noen heklerier [:)]

Hva hekler du om dagen? [:)]

Tenkte jeg skulle lage ferdig kortet jeg holder på med og begynne på enda et scrappeprosjekt[:D]

ORIGINAL: bettand

Tenkte jeg skulle lage ferdig kortet jeg holder på med og begynne på enda et scrappeprosjekt[:D]

Jeg skal hekle enda en " alt for stor hals " etter oppskrifta ti hekkelibekkeli [:)]
Tror søstersen kommer, så da må jeg lære henne det sånn at hun kan hekle sin egen[:)]

ORIGINAL: strikketrollet

Jeg skal strikke ferdig en monsterbukse i kveld tror jeg, eller en A&C-lue [:D] Og så blir det sofaavslapping, salat og film! Vært på farten siden fredag, så jeg syns jeg fortjener det [:)][8D]

Fast hobbykveld, så fantastisk [:D] Er dere mange som pleier å samles?

Hørtes herlig ut! Burde kanskje gjøre ferdig monsterbukse her også, men mye kjekkere å begynne på noe nytt [8D]

Vi er 5 stk totalt (+1 som kanskje kommer etter hvert), og så er det slik "kom når du kan/har overskudd" Veldig koselig [:D]

Skulle ønske jeg også hadde så mange hobbyvenner i nærheten at vi kunne ha en avsatt egen hobbykveld i uka, er jo kjempekoselig!!! [:D]

*misunnelig*

Det hørtes kjempe koselig ut![:D] Jeg å vil![:D][8D]

Jeg har 7 forskjellige scrappe ting jeg har starta med, som bare ligger halvferdig på pulten min og tar opp plass, så tenkte jeg skulle få unna noe av det i kveld.
Men først nå, så skal lillegutt få mat. Så blir det mamma sin tur til og gjøre hva hun vil[:D][:D][:D]

Jeg sitter å hekler, som vanlig! Lager en hals til ei som vant på garn, saks, papir:)
Så er det endel bra på tv i kveld[:D]

Jeg skal hekle ferdig en lue jeg holder på med til eplabutikken, og så skal jeg finne noe nytt å begynne på. Vet ikke helt hva, kan være det blir enda en heklelue... [:)]

Back
Topp