I kveld blir spennende

x1xTrista

Elsker forumet
Jeg har lovet min søster og passe tvillingene hennes til i morra. To gutter på 2 og et halvt år. Det blir spennende må jeg jo si.

Men veldig morsomt da.

Snakket med henne i går, og guttene gleder seg så veldig. De skal få lov til å ligge i sengene til sambos to større barn. Hjemme sover de jo i sprinkelseng enda, så det er stas og "være stor" for en natt.

I tillegg har sambo sagt han skal prøve å få kjørt en tur i traktoren med de.

Vel, blir nok en travel kveld [:D] 

Dere er jammen tøffe! Svigerinna mi har også tvillinggutter på 2 og ett halvt år,men jeg blir svett bare ved tanken på å skulle passe de i tillegg til Erik [8D]

Høres ut som de kommer til å få det fint hos dere i hvert fall! Lykke til [:D]

Så gøy, men også slitsomt det vil bli. Kommer nok til å gå kjempe fint. Snill du som stiller opp. [:)][:)]

Ja, da blir det full rulle tenker jeg.....
Morsom den alderene de er i da, jeg synes 2 åringer er så herlige.....
Har ei nabojente som er 2.5 år og hun er til å spise opp. Full av rampestreker og gode/morsomme argumenter til ting hun gjør... [:D]

Lykke til da Trista og kos dere!!

oy oy oy, det blir sikkert kjekt for dere og dem, men de er nok sikkert veldig snille og greie så dere ikke får noen problemer.
Tror jeg hadde blitt litt svett av tanken ja.

Det gikk SÅÅÅ bra da. Henta de i barnehagen, og de sto jo nesten og hoppa da jeg kom [:D] så deilig følelse.
Så var det hjem og lage og spise middag, og da lekte de med Helene. De er av og til litt voldsomme for henne, men det er jo bare bra. Så venner hun seg til andre unger og.

Etter middagen matet vi kaninene med salat - det var jo gøy da.

Og så fikk de litt ostepop til barnetv - alle tre. Kjære vene som stuegulvet så ut etterpå.

Så mens jeg skulle dusje gutta ( som var fulle av sand fra topp til tå), stakk Helene ut i stua og spiste opp resten av ostepopen. Skal si ho var fornøyd ja.

Vi koste oss veldig alle sammen, men jeg kjenner at jeg er veldig glad for at jeg har en og ikke tre sånne små [:D] var ganske svett da alle tre var lagt.

Må si du er snill ja[:D]

Godt å høre at det gikk så fint da[:D]

Kan tenke meg ho koste seg med ostepop[;)]

Back
Topp