I.kontroll unnagjort

sstine

Elsker forumet
da var 1.kontroll hos legen unnagjort...
han gratulerte og forklarte igrunn ikke så mye mer... skal tilbake til fredag 28.juli igjen...
jeg skal få ny fastlege,så det blir siste gang med min nåværende lege. han skulle bestille time til ultralyd for meg i uke 17.. men kan man se kjønnet da?? jeg vil veldig gjerne det..
de tappet meg for blod nok til en hel hær hehe..
men er deilig å få det virkelig bekreftet
jeg skal bli mamma..[:D]

Ja, første kontrollen unnagjort her å. Var ikke så veldig spennende. Hun lyttet ikke heller, det er kanskje ikke vanlig så tidlig?? Artig til jordmor om en mnd, da får jeg høre hjertelyden også[:D]. Det er da en skjønner at en er gravid!!!

Jeg har også hatt 1. kontrollen nå. Greit å få det overstått, og liksom få det litt offisielt [:)]
Vi prøvde å finne hjertelyd, men det er enda litt tidlig. Hun sa at jeg kunne bestille privat ul dersom jeg var veldig nervøs, men jeg tror jeg bare venter til vanlig innkalling. Kvinner har klart dette i alle år, hvorfor skal ikke jeg [;)]

En rar ting, jeg spurte om jeg kunne velge hvor jeg ville føde, og det svarte hun nei på. Jeg nevnte at jeg hadde hørt så mye negativt om Ullevål (at fødende blir avvist i døra fordi de ikke kommer på termindagen...og hvor mange føder på termindagen liksom) men det hadde hun ikke hørt noe om. Jeg måtte visst til Ullevål jeg.

Fikk derimot en liten skjennepreken fordi jeg er litt opphengt i alt det negative som kan skje, hun sa at jeg leste visst litt FOR mye på nettet hehe [:D] Jeg skulle bare forusere på å være gravid og glad, og det tror jeg at jeg skal klare!

det var rart sana sol at du ikke kunne velge... hmmm merkelig[8|]
ja er goddt å få det unnagjort, gleder meg til ultralyden...
også gleder jeg meg til søndagen da skal jeg inn til mamma og søstrene mine,og da skalde få vite at de skal bli tanter og bestemor...
håper de tar det fint[:)]

Det gjør de helt sikkert, tror du ikke det? Alle er glade for å få små barn i familien [:)]
Pappa'n min er ihvertfall så søt, han spør om han kan fortelle det til venner og kjente snart. De fleste rundt han har blitt besteforeldre nå, og han er liksom den eneste som ikke kan skryte med bilder av barnebarn etc. Han planlegger og står i [:)]

så koselig sanasol... sånn skal det være[:D]
ja går nok bra, ordner seg for snille jenter..men får vente til søndag ikke så lenge igjen... er så spent

Send oss rapport [:)]

Back
Topp