I kirka julaften?

Litt Bitch?

Glad i forumet
Er det noen her inne som bruker å være i kirka på julaften? Jeg har aldri vært vant til dette fra før av, men så tenkte jeg og sambo at vi skulle prøve dette etter vi var sammen slik at vi fikk gjort noe sammen på julaften også.(vi har alltid feiret hver for oss) Og det var bare så koselig så dette må vi liksom gjøre for å komme i den siste julestemninga. Så koselig å gå i kirka for så å dra hjem og hjelpe til med de siste forberedelsene til middagen (når jeg var hos mamma). I år blir det vel å dra rett hjem og ordne ferdig middagen. Anbefales for de som ikke har prøvd. Er absolutt ikke religiøs av meg, så ikke misforstå. Er litt i tvil om vi skal ha med Isak i år eller om han har best av å være hjemme hos bestemor!?

Ble litt langt dette!

har aldri vore i kirka på julafta, men tenke og at eg ville begynna med det.. så koselig liksom!!! Før så gikk eg jo i kirkå med skolen, men der e eg jo ferdig nå... så da vil eg begynna... men i år blir det kirkå i danmark!!

Kirken hører med [:)]..

er ikke medlem i stats kirka en gang, så her blir det iallfall ikke noe kirke.. [:)]

ORIGINAL: Kavring1

nope, er ikke no kirkegjenger.. ville følt meg malplassert der[:D]

Sign[;)]

har vært et par ganger,og det er så kjempe koselig,men er litt feil tid..også ska mi kanskje ha julaften her med alle sammen,så tenkte å spise i 6tia..så må jo liksom få laga maten[;)]og stelt i stand.men mamma kommer nok å hjelper meg[;)]

Bruker kun å være på kirkegården, for å tenne lys på gravene til våre kjære som har gått bort.

Er ikke medlemm i statskirka så det blir ikke benkesliting fra vår side... Vi har over en times kjøring til julemiddagen, så vi tar heller turen innom gravstedet til farfar og morfar desverre.... [:(]

Nei, er ikke troende! ja til og med ikke på julaften [;)] Er også meldt ut av statskirken...

Back
Topp