m*n Forelsket i forumet 7 Des 2007 #1 Skal jeg og Terje til Kiel med Color Fantacy! Bestilte i dag [:D] Skal reise sammen med et vennepar, og det gleder jeg meg masse til [:)]
Skal jeg og Terje til Kiel med Color Fantacy! Bestilte i dag [:D] Skal reise sammen med et vennepar, og det gleder jeg meg masse til [:)]
jealie26 Gift med forumet 7 Des 2007 #3 Gled deg, den turen var vi på i fjor, i mars...og vi bestilte suite i tillegg, gikk gravid da, men var bare en helt fantastisk tur=)
Gled deg, den turen var vi på i fjor, i mars...og vi bestilte suite i tillegg, gikk gravid da, men var bare en helt fantastisk tur=)
D Dreams Forumet er livet 7 Des 2007 #4 så koselig[:)] deilig å komme seg litt bort sammen noen venner.. vi tok den båten i slutten av juli, var kjempe koselig!!
så koselig[:)] deilig å komme seg litt bort sammen noen venner.. vi tok den båten i slutten av juli, var kjempe koselig!!
x1xPastella Forumet er livet 7 Des 2007 #5 Det blir helt sikkert kjempedeli for dere!!! Vi trenger å komme litt vekk alle sammen å være kjærester!!! God tur!!!
Det blir helt sikkert kjempedeli for dere!!! Vi trenger å komme litt vekk alle sammen å være kjærester!!! God tur!!!
Smiley80 Forumet er livet 7 Des 2007 #6 Det hørtes koslig ut [:)] Blir sikkert en fin tur, jeg har også lyst til å teste ut Fantasy-cruiset....
Det hørtes koslig ut [:)] Blir sikkert en fin tur, jeg har også lyst til å teste ut Fantasy-cruiset....
Guttemamma82 Forumet er livet VIP 7 Des 2007 #7 ååå så romlemantisk da [:)] synd sambo ikke liker sånne båter hehe
eadni Forumet er livet 7 Des 2007 #8 ORIGINAL: Pastella Det blir helt sikkert kjempedeli for dere!!! Vi trenger å komme litt vekk alle sammen å være kjærester!!! God tur!!!
ORIGINAL: Pastella Det blir helt sikkert kjempedeli for dere!!! Vi trenger å komme litt vekk alle sammen å være kjærester!!! God tur!!!