I hvor mange innsett har du blitt gravid?

Jeg har blitt gravid...

• I alle mine innsett

Votes: 11 25,6%
  • Over halvparten av innsettene

Votes: 5 11,6%
  • Halvparten av innsettene

Votes: 9 20,9%
  • Under halvparten av innsettene

Votes: 15 34,9%
  • Aldri, ingen innsett resulterte i graviditet

Votes: 3 7,0%

• Antall som har svart
    43
Ikke for å kutte tråden, men har et spørsmål til dere som har flere innsett. Er dere 100% friske? Altså at dere ikke har noen medisinske årsaker til at dere ikke har blitt gravide? Både jeg og mannen er unge og friske og er fertile på «papiret»..
Nei, diagnose her - pcos og dårlige egg.

Ikke for å kutte tråden, men har et spørsmål til dere som har flere innsett. Er dere 100% friske? Altså at dere ikke har noen medisinske årsaker til at dere ikke har blitt gravide? Både jeg og mannen er unge og friske og er fertile på «papiret»..
Jeg har lave eggreserver.

3 av 3 her.. Legen var mildt sagt sjokkert da vi klarte det nå også. Hausken har sagt til legene på klinikken min at de måtte si til meg at de ikke utførte mirakler, jeg er sannelig ikke helt sikker :laughing002 At tre av tre sitter må jo være ett mirakel?

Jeg har endometriose (som er hovedårsaken til IVF), i tillegg lave eggreserver og etterhvert også forhøyet FSH..

Her vel i hovedsak friske begge to. Jeg har vel en svak pco, så litt lengre sykluser(35 dager) og masse egg, men virker som jeg har eggeløsning hver syklus og han har veldig bra sperm. Hatt et negativt fryseforsøk med bra blasto.

Back
Topp