I hvor mange innsett har du blitt gravid?

Jeg har blitt gravid...

• I alle mine innsett

Votes: 11 25,6%
  • Over halvparten av innsettene

Votes: 5 11,6%
  • Halvparten av innsettene

Votes: 9 20,9%
  • Under halvparten av innsettene

Votes: 15 34,9%
  • Aldri, ingen innsett resulterte i graviditet

Votes: 3 7,0%

• Antall som har svart
    43

PrøverPåTredjemann

♡2014♡2023♡2025♡
Junibollene 2023
Mailykken 2025
Jeg lurer på hva er oddsen til å bli gravid per innsett - uansett det endte i MA/SA eller baby. Hvor ofte har du blitt gravid?

4 av 6 innsett. Ett av dem teller jeg ikke egentlig med heller fordi det ble gjort så mye tull underveis i forsøket.

1/1 innsett, som er datteren vår på 6 år.

Men har ved søskenforsøk nå hatt 6 uttak uten innsett.

I 3 av 4. Innsett 1,2 og 4. Siste ble baby.

Uttak tirsdag, så blir spennende og se hvordan jakten på søsken blir.

4 av 8 innsett. Ingen baby. 50% er vel det de sier med gode blastocyster, men det er mye som spiller in.

Ikke for å kutte tråden, men har et spørsmål til dere som har flere innsett. Er dere 100% friske? Altså at dere ikke har noen medisinske årsaker til at dere ikke har blitt gravide? Både jeg og mannen er unge og friske og er fertile på «papiret»..

Ikke for å kutte tråden, men har et spørsmål til dere som har flere innsett. Er dere 100% friske? Altså at dere ikke har noen medisinske årsaker til at dere ikke har blitt gravide? Både jeg og mannen er unge og friske og er fertile på «papiret»..
Det er egentlig umulig å svare på for noen som helst med mindre svaret er nei. Hvis man er uforklarlig barnløs så er man jo likevel barnløs da :smiley-bounce012 veeeeldig mange får rett og slett aldri noen forklaring

Gravid 2 av 4 innsett. Men ingen baby enda. Første innsett var negativt. Nr 2 ble tvillinger som jeg mistet i senabort i uke 17. Neste innsett ble en kjemisk så den regner jeg ikke som gravid. Var svake tester hele veien. Innsett nr 4 gravid og er nå straks 7 uker på vei. Håper den klorer seg fast. Ikke verst å bli gravid på 50% av innsett da.

Det er jo medisinske årsaker til infertiliteten. Det er bare at vitenskapen per nå ikke klarer å avdekke dem.

Jeg tror årsakene til at man går gjennom IVF kan være veldig forskjellige, så nei, ikke alle her har fått diagnosen "uforklarlig barnløshet".

3 av 6 innsett, en tidlig SA og to barn.

Back
Topp