Jeg lurer på hva er oddsen til å bli gravid per innsett - uansett det endte i MA/SA eller baby. Hvor ofte har du blitt gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er egentlig umulig å svare på for noen som helst med mindre svaret er nei. Hvis man er uforklarlig barnløs så er man jo likevel barnløs da veeeeldig mange får rett og slett aldri noen forklaringIkke for å kutte tråden, men har et spørsmål til dere som har flere innsett. Er dere 100% friske? Altså at dere ikke har noen medisinske årsaker til at dere ikke har blitt gravide? Både jeg og mannen er unge og friske og er fertile på «papiret»..
Ikke for å kutte tråden, men har et spørsmål til dere som har flere innsett. Er dere 100% friske? Altså at dere ikke har noen medisinske årsaker til at dere ikke har blitt gravide? Både jeg og mannen er unge og friske og er fertile på «papiret»..
Jeg tror årsakene til at man går gjennom IVF kan være veldig forskjellige, så nei, ikke alle her har fått diagnosen "uforklarlig barnløshet".Ikke for å kutte tråden, men har et spørsmål til dere som har flere innsett. Er dere 100% friske? Altså at dere ikke har noen medisinske årsaker til at dere ikke har blitt gravide? Både jeg og mannen er unge og friske og er fertile på «papiret»..