I hvilket uke ønsker du at fødselen starter?

Siden Emilie kom med haste snitt i uke 29, håper jeg Victor holder seg inne til minimum uke 29 <3 alt etter er bare bonus <3

Nr 1 kom i uke 32 og nr 2 kom dagen før termin. Håper neste kommer litt før termin, da de siste ukene er utrolig lange. Men jeg ønsker å gå over uke 37.

Håper på 40+0. Trenger de tre ukene til å roe helt ned og da blir permisjonen optimal! ;-)

Håper i uke 39 =) Har termin 31 august...håper jeg ikke tipper over på fødsel i september *krysser fingrer*

Håper hun kommer ca til termin, men regner med hun må "tvinges" ut på overtid som storebrødrene ;)
Håper jo på å bli satt i gang litt tidligere denne gangen, gikk 10 og 11 dager over med guttene, ettersom jeg har samme termin som med andremann hadde det vært fint om hun kom så tidlig at vi rakk hjem til 2 års dagen :)

Siden Emilie kom med haste snitt i uke 29, håper jeg Victor holder seg inne til minimum uke 29 <3 alt etter er bare bonus <3
Sniker fra sept.. Thea kom i uke 28+1. Er 24 uker idag, så bare jeg kommer 4 uker lenger fra idag , så er det bra.. Håper fødsel skjer mellom 3-5 uker før pga å ha rett til Bhg plass neste år

Håper faktisk å gå litt over. Hun minste begynner ikke i barnehage før 1 august, og med termin 13 august, så håper jeg ihvertfall at baby ikke kommer mye før tiden! Har en magefølelse på 21 august, så vi får se. Gått over med de to andre også

Back
Topp