I hvilket uke ønsker du at fødselen starter?

MiO04

Glad i forumet
Jeg er lei :(
Håper fødselen starter i uke 37+ noen dager. Nr 1 kom i uke 37+3 og han var frisk som en fisk og veide ca 3,3 kg og var 49 cm.

De kommer når de er klare, men det er bare et ønske :D

Når har du ønsker om å føde ?

Tredje her og har født over en uke før med begge de første. Men denne gangen spiller det egentlig ingen rolle. Men er jo fint hvis han kommer rundt terminen eller noen dager før:)

Har ikke noen spesiell uke jeg vil fødselen skal skje, men håper det skjer imens sambo har ferie eller når mamma er her på ferie, så jeg ikke er helt alene når det skjer.

BV app

2 uker før termindato satser jeg virkelig på!! da er mamma’n min hjemme og får truffet lillebror før hun reiser! :) jeg er så innstilt på at han skal komme før, at jeg kommer til å bli utrolig lei om han velger å bli i magen til termindag eller etter det.. ;)

han kommer når han kommer, men kunne jeg ha valgt det, og han ikke hadde tatt noe skade av det, har jeg et stort stort ønske at han kommer i uke 38. Da har jeg barnevakt til de andre 3 her i hus, siden vi må utenbys for å føde, og det ikke krasjer med første skole dag for 6 åringen i huset, og første barnehage dag i ny barnehage for de 2 minste... Men har en mage følelse at han kommer ei uke over termin.... og det fungerer det og ;)

Uff hadde ikke gjort noe om han kom før da jeg er utrolig lei og gleder meg til å få kroppen min for meg selv og klarer nesten ikke vente til jeg kan få sove uten å måtte tisse el kjenne på et vondt bekken/rygg. Men samtidig vil jeg ikke miste noe av permisjonen, siden det klaffer så godt med bhg start til neste år. Så håper vel på termindato her. Men blir skikkelig lei meg viss jeg må gå over. Hadde vært så mye lettere viss en visste :-)

etter uke 36 er ok, og helst før 41 ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hadde jeg kunne fått velge selv så hadde jeg håpt at hun ville kommet før 19 august, da begynner storesøsteren i første klasse og svigers er fortsatt hjemme å kan stille som barnevakt :-). Håper på å bli satt i gang rundt termin dato om ikke noe skjer før :-)

Jeg har bare et ønske om at hun ikke kommer den 31. juli, eller den 25. juli. Dette er bursdager i slekta, og jeg vil gjerne at jenta skal få sin dag ;) Ikke det at det er avgjørende altså! Ellers er jeg innstilt på å gå over termin, bare så jeg slipper å bli veldig skuffa :)

Tredje her også og er lei av å gå gravid grunnen bekkenløsningen som blir verrrrrrre for hverdag. pleir å føde 2 dager etter termin dato men nå Ønsker jeg å føde i uke 37-38.....bare ønsker også :-) :-)men sikkert baby for besteme når hun vil ut.....heheiiiii

Bare det blir etter uke 37, så er det i grunn samma for meg. Håper selvsagt på å slippe å gå til jeg blir satt i gang. Er bra lei allerede...

Har ikke noe sterke ønsker, den kommer når den er klar evt blir satt igang. gikk 11 dager over med nr1 så forventer ikke stort... ;)

kan godt starte 4 august.. har termin 9 august.. For da reiser bonusbarna til moren igjen etter at hun har vært på ferie.. skjer det når de er her sliter vi med barnevakt... skal nok klare det, men mest praktisk...

Jeg skal nok ha planlagt ks, så litt før blir det. Håper to uker før, for er veldig redd for at det skal starte av seg selv.

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Back
Topp