I hvilken uke (sånn ca.) slutter man å være så innmari trøtt?

Minismurfen

Glad i forumet
Noen som vet/husker når man slutter å være så trøtt? Merker det er tungt å skulle jobbe fullt og skulle ta seg av en 1-åring på ettermiddagene.

Sånn ca uke 40-41, er det ikke det? ;) He he, neida det går seg nok til andre trimester.... Jeg skjønner godt det er tungt med full jobb og en på 1 år, blir det for tungt må du jo ikke være redd for å bli deltid sykemeldt. Du skal jo kunne leve ved sida... :)

Jeg nærmer meg uke 14.. er stuptrøtt enda. Lurte på det samme

Jeg synes det har blitt lettere de siste dagene! :) Føler ikke trang til å legge med kl 20.30 lenger :P haha :) Men får se om jeg svarer det samme i morgen :P Skal på skolen til kl 8!! Det er tidligere enn vi pleier å stå opp :P haha :)

Å sykmelde meg fordi jeg er trøtt er helt uaktuelt. Har akkurat begynt i ny jobb, så må nok bare prøve å holde ut. Skulle egentlig ut å spise med noen kollegaer i dag, men det kjente jeg at det ble rett og slett for mye. Får bare være trøtt og kjedelig til trøttheten går over ;) Håper virkelig det skjer snart!

håper det slutter snart, for jeg får så forbanna mye migrene når jeg er trøtt!!
kanke huske jeg var SÅ trøtt rundt disse tider sistgang!! 
men så hadde jeg ikke en 3åring da heller da :P

Forrige gang fikk jeg beskejd om at dersom jeg var heldig ville det gå over på slutten av første trimester. Men det gjorde nok ikke det, gikk over i uke 16-17 sist..

Med førstemann var det på slage  12 uker, men nå, så er jeg 13 uker i dag og er trøtt, sover  en times dupp på dagtid.  er 20 % sykmeldt for å klare å være mamma til 3 åringen min. har kortere dager. merker at det hjelper  på.  men håper at det går snart over.

Back
Topp