I hvilken uke oppdaget du at du var gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Jeg fikk første positive test 10 dpo. Hadde ingen symptomer, så hadde ingen tro på at det ville klaffe denne pp. Men jammen gjorde det det :)

Fant det ut i dag, og skal visst være 5+0 i dag. Hadde litt blødning rundt mens, så trodde egentlig at det ikke hadde klaffet denne gang. Men så hadde jeg så ømme og vonde pupper, at jeg tok en test i dag! Positiv! :-) :-) Spennende!

Jeg hadde symptomer fra 4 dpo (trodde det var innbilning). Så var vi på juleferie og jeg ville vente med å ta en test til jeg var hjemme. Tok en test rett etter vi kom hjem og begynte bare å le, for der var det et tydelig kryss! ♥ Da var jeg 14 dpo, altså akkurat 4+0

Hadde symptomer allerede 2 dpo, trodde det var bare kroppen som lurte meg igjen, som den har gjort etter pilleslutt. Testet positivt 10 dpo, 3+3 :)

4 uker:) er nå 5+3 uker:) har vært prøver i 2 år så trodde ikke mine egne øyne når det var 2 streker der;)

Jeg fikk en svaaaak strek på testen da jeg var 3+0, måtte vri og vende på den i lyset for å se noe. Dagen etter var streken blitt fullt synlig, så kanskje jeg skal si 3+1?

3+6 ☺ Er 4 uker i dag. Testet med strimmeltest tidlig på ettermiddagen og da dukket det opp to streker. Bestilte meg digital test som forhåpentligvis kommer så fort hverdagen er i gang igjen. Tenkte nemlig jeg skulle pakke den inn som en liten nyttårsgave til min kjære ❤ Tror nemlig ikke han kommer til å skjønne det hvis det ikke står "gravid".. Hehe ☺

Back
Topp