Jeg har diabetes 1, så d og alderen spiller nokk inn. Men jeg føler meg 100% annerledes nå en før. Regner med jeg har rett på tidligere UL pga diabetes. Å mere oppfølging. Men tenker jeg egentlig bare venter litt til.Da hadde jeg kanskje sagt i fra til jordmor, men heller bedt om å få utsatt timen hos jordmordu har jo rett på en offentlig ultralyd i uke 12-14, så greit å få den timen satt opp! mista selv i jula - og bedde om en ekstra ultralyd nå i uke 9 hos legekontoret mitt (gratis). Veldig letta for å se at alt var bra - så skjønner deg veldig godt !
du har jo rett på en offentlig ultralyd i uke 12-14, så greit å få den timen satt opp! mista selv i jula - og bedde om en ekstra ultralyd nå i uke 9 hos legekontoret mitt (gratis). Veldig letta for å se at alt var bra - så skjønner deg veldig godt !
Har tre barn fra før og føler alltid jeg har blitt godt ivaretatt og har hatt sånn sett relativt enkle svangerskap, men dette blir litt annerledes mtp at jeg nå er 40. Jeg var bare 22 da jeg fødte mitt eldste barn .
Er første bebis for meg hvis det går bra.