Jeg lurer på i hvilken uke dere har fått den første timen til jordmor. Leser at det varierer fra uke 6-12, så er nysgjerrig på når dere er satt opp på den første timen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg turte ikke noe selv før jeg hadde hatt ultralyd og sett at det var fint. Burde kanskje dratt til legen litt tidligere pga kvalmen, jeg presset meg nok litt for mye, men jeg klarte bare ikke å sette i gang bøtteballetten før jeg hadde kommet forbi hvor jeg mistet sist.Har ikke engang makket meg til å si ifra. Har mistet mange ganger å føler jeg orker ikke melde meg før jeg bikker vertfall 8-9 uker siden det er da jeg mister. Er det feil av meg?
Da hadde jeg kanskje sagt i fra til jordmor, men heller bedt om å få utsatt timen hos jordmorHar ikke engang makket meg til å si ifra. Har mistet mange ganger å føler jeg orker ikke melde meg før jeg bikker vertfall 8-9 uker siden det er da jeg mister. Er det feil av meg?
du har jo rett på en offentlig ultralyd i uke 12-14, så greit å få den timen satt opp! mista selv i jula - og bedde om en ekstra ultralyd nå i uke 9 hos legekontoret mitt (gratis). Veldig letta for å se at alt var bra - så skjønner deg veldig godt !