I hvilken uke fant du ut at du var gravid?

Uke 4-5[emoji85] var gubben som så det til meg[emoji85] hadde vært ei uke i Sverige på agility leir med hunden og kom hjem uten at tr viste noen tegn til ankomst[emoji12] så etter 2 uker spurte han om jeg ikke var gravid[emoji12] og det var jeg vist[emoji85]
 
Jeg og mannen har prøvd lenge, men gitt opp håpet etter 17 PP.
Jeg hadde tilfeldigvis sett på kalenderen at TR skulle være ferdig til vi reiste til Hellas, så når den ikke hadde kommet dagen før vi reiste tok jeg en test for å «avkrefte» graviditet [emoji23] Jeg ble rimelig positivt overrasket når den lyste positiv mot meg [emoji119] Da var jeg 4+4. Kvalmen og plagene kom ikke før to dager før vi skulle reise hjem, og siden jeg spydde på flyplassen fikk vi hjelp av reiselederne til å gå forbi alle køer [emoji87] Nå er jeg 10+2 [emoji178]
 
Fikk positiv test 3+5, men hadde følt at jeg var gravid i noen dager allerede da. Føltes som om jeg hadde begynt på minipillen igjen (fordi jeg blir dårlig av hormonene)
 
Jeg var visst allerede over 7 uker på vei.

Har hatt veldig lange sykluser siden vi begynte å prøve, men trodde jeg hadde kontroll med el-tester og temping. Ifølge det hadde jeg ikke eggløsning i det hele tatt den syklusen, så jeg gikk å ventet på neste mens da jeg begynte å lure på hvorfor jeg var så trøtt og uggen
 
Trodde det var rundt uke 5. Var visst ca 8+2 [emoji14] hadde vært kvalm noen uker da, men gravid var ikke i tankene mine. [emoji4]
 
10+6 hadde mistanke før, men 3 hjemmetester viste negativt. Tok en tur til legen for HCG prøve og den var det utslag på! [emoji4] en tur på gyn pol til ul på kvelden og der viste målingene 10+6! [emoji4]
 
Siden jeg ikke var forberedt på å bli gravid denne gangen. Fant jeg det ut i uke 5 da kvalmen og mangelen på energi ikke kunne være noe annet etter 14 dager med symptomer. Med de to andre fant jeg det ut når de var befruktet på kroppen. Men bekreftet det ikke med test før dagen for uteblitt mens med test.
 
Positiv test da jeg var 3+6 (13 dpo). Hadde negativ test 10 dpo så det var en stor glede da jeg faktisk var gravid likevel :)
 
Back
Topp