I hvilken uke fant du ut at du var gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Tok test samme dag jeg skulle få mens. Var da utslag, dro så for å kjøpe en test som viste tydelige om jeg var gravid eller ikke. Den viste 2-3 uker.

Uke 6, ventet 12 dager etter ikm. Jeg hadde spottet i flere dager noe jeg aldri har gjort før, var også kvalm og slapp

Uke 2. Stikking i underlivet, trøtthet, ekstrem frysing, dårlig søvn. Hele kroppen ble plutselig helt rar!

3+5. Var svimmel, trøtt og følte meg rar. Tenkte at jeg enten var syk eller gravid og tok test.

Uke 5, hadde et håp og d stemte [emoji846] eneste jeg kjente var leamus i underlivet uka før [emoji12]

Heh,18+5 [emoji33][emoji33][emoji33][emoji33][emoji33][emoji33]

Er fremdeles HELT sjokka... og nå- på ei uke har jeg plutselig fått mage.

På denne tiden med min første datter var jeg diger som et Berg:/ Ups, i dident know i was pregnant

Trodde jeg var i uke 6 men viste seg senere å være uke 7. Fikk spm om jeg var gravid før jeg kjente igjen kvalme, som forsåvidt hadde vært tilstede i en drøy uke :angelic:

4+0 hadde ingen symptomer annet enn uteblitt menstruasjon.

Uke 4 fra siste mens første dag.
Ut i fra ul uke 5.
(Hadde mye og lang blødning- 7 dager, så overrasket over ul termin- føler at med den lengden og mengden er det rart om det var festeblødning. Noe jeg heller ikke har hatt tidligere)

Fikk positiv test da jeg var 3+2 etter utregningen fra EL, etter justert termin på oul hvor jeg ble satt nesten en uke frem var det da isteden 4+1 :)

Back
Topp