I hvilken uke ble dere kvalme?

Sist gang Bynte d vell svakt i uke 4-5, å bygde sæ opp.. sist gang ga det sæ på dagen når æ va 12+0

Denna runden starta det vell i uke 5.. så e spent på når det gir sæ..
Ingen oppkast da, å klare å håll kvalmen i sjakk med småspising:-)

Forrige svangerskap hadde jeg moderat til alvorlig svangerskapskvalme fra ca uke 5 til jeg var ca 4 mnd.

Denne gangen har jeg bare vært litt småkvalm når jeg tar oppvasken, ifm noen måltider (takla ikke å spise lam i går), og hatt lett tendens til brekninger ved tannpuss. Er 6+3 i dag (ble satt tilbake 10 dager på TUL ift menstermin). Veldig spent på hvordan det utvikler seg videre, eller om jeg slipper billigere unna denne gangen.

Er uke 4+3 sånn ca, og har begynt å kjenne på en uggel følelse.. Kom ikke så tidlig i forrige svangerskap vertfall.. Da kom det vel rundt uke 6-7..

Er i dag 6+4, og har de siste par dagene blitt mer og mer kvalm. Kjørte en svingete vei i går, ble bilsyk og måtte stoppe, noe jeg ikke pleier å bli ellers. I dag er første dag hvor jeg har kjent på kvalme opp til flere ganger allerede, så er jo spent på om dette eskalerer, eller om det blir såpass håndterlig fremover! :smiley-angelic001

1. G. Dagen jeg skulle hatt mens
2. G. Uke 7ca

Jeg er 7+6 og er bare små uggen. Jeg er generelt ganske mye kvalm til hverdags foruten graviditet pga mye matintoleranse, så jeg tror jeg kanskje er dårligere enn jeg tenker, bare at jeg er vant til det. Usikker, men tror det kan komme når som helst eller aldri. Får håpe du slipper unna :-)

Kvalmen min kommer i bølger. I går var det en periode jeg trodde jeg måtte kaste opp. Er ikke kvalm i dag. Bare tom for energi

Av og på kvalm siden 5+3, men ikke overdøvende kvalme før i går og i dag. Så begynte for fult 6+3 :depressed:

I uke 4 når jeg var sulten ble jeg kvalm. Nærmere uke 5 små uggen og kvalm hele tiden. Og værst når det er lenge siden jeg har spist.

Hos meg kom det først i uke 8, men ikke konstant. Varierer fra dag til dag, men generelt mest på kvelden.

Ingen kvalme tidligere, men i uke 8-9 kjenner jeg på mye kvalme å ubehag:meh: Trodde det var da det skulle begynne å gå over:p:wacky:

Back
Topp