I hvilken uke ble dere kvalme?

Førstegangsmammaa

Forelsket i forumet
Jeg er 6+1 nå, og har ingen erfaring med svangerskap. Hittil har jeg vært litt kvalm om jeg er sulten, men kun på ettermiddag/kveld, og ikke så ille. Men det er fortsatt tidlig, så jeg lurer på når i graviditeten dette har begynt til dere? Vet at ikke alle blir kvalme, men greit å være forberedt på at det kan komme for fullt senere :)

Jeg er litt kvalm innimellom, er 4+5. Forrige svangerskap var jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt, kun litt uggen på morgenen i ca uke 7-8 :)

sist svangerskap var det over natten til 6+1, men da var det helt ekstremt, hadde hyperemisis da

Forrige svangerskap begynte oppkast 6+3. Denne gang er jeg kvalm men har ikke kastet opp, er 6+4 nå, kvalmen begynte vel fredag (6+2). Håper jeg slipper oppkast denne gangen :bag:

Begynte å bli litt uggen og småkvalm under og etter middag allerede i uke 3-4, men det var ikke så ille. Men den satt inn for fullt på 5+2 for min del. Det har vært helt ekstremt de siste dagene, og ser på spørreskjema ligger jeg på moderat til alvorlig svangerskapskvalme nå. Blir definitivt å ringe lege i morgen, for dette klarer jeg ikke mye lengre :hungover:

Begynte å bli litt uggen og småkvalm under og etter middag allerede i uke 3-4, men det var ikke så ille. Men den satt inn for fullt på 5+2 for min del. Det har vært helt ekstremt de siste dagene, og ser på spørreskjema ligger jeg på moderat til alvorlig svangerskapskvalme nå. Blir definitivt å ringe lege i morgen, for dette klarer jeg ikke mye lengre :hungover:
Det høres veldig slitsomt ut! Håper legen kan gi deg noe som hjelper :Heartpink

Jeg er småkvalm uggen nå er 4+3. Så jeg har nok mye å se frem til. Få bare stå i det så lenge det blir baby ut av det.

Jeg fikk kvalme i bølger allerede rundt 3+0, men gikk på Lutinus pga IVF så mistenker at det var bivirkninger. I dag, 5+2, har jeg fått konstant kvalme. Sluttet med Lutinus 5+0.

Uke 7, sist kasta jeg opp den dagen jeg skulle hatt mensen, og fortsatte med det noen mnd:depressed:

Jeg har vært generelt lite kvalm frem til nå, men nå i uke 8 (!!!) Så kom kvalmen, og jeg går mye å er kvalm og uhell de siste dagene.

Uke 3. var grunnnen til at jeg mistenkte at jeg var gravid denne gangen

Er 5+5 i dag og dette er min første dag med skikkelig kvalme:sour: Vært bittelitt uggen av og på tidligere bare, så håper ikke dette er new normal:happy090

4+4 og ingen skikkelig kvalme enda. Fikk et lite snev i går kveld. Forrige graviditet ble jeg skikkelig kvalm i uke 5 (vet ikke nøyaktig siden jeg hadde urgelmessige sykluser og ingen peiling på når el var), så gikk alle symtomer over og det endte i en MA som ble oppdager i slutten av uke 11. Spent denne gangen om kvalmen kommer. Min mor var skikkelig dårlig i første trimester i alle graviditeter. Så jeg forventer det værste

Begynte i uke fem, men ganske rolig kvalme, bare litt i bakgrunnen og kjente det mer når jeg ble sulten. Går opp og ned gjennom dagene nå, men er generelt blitt verre. 6+6 i dag ✌️
Forrige gang hadde jeg invalidiserende kvalme som varte til uke 15, så jeg gruer meg…

Begynte å bli dårlig i uke 7 og det har vedvarte helt til nå (uke 10), er litt bedre nå :)

Back
Topp