I hus

Linni

Forumet er livet
VIP
Nå er vogna kommet i hus [:D]
Fikk kjøpt i går etter å ha leta i 4 butikker. Ble Brio kombi med understelle som kan snu håndtake. Siden det var 2005 mod fikk vi den for 5000 kr. 2006 mod likte jeg ikke.
Sist kjøpte jeg vogna tror jeg før jeg var 20 uker på vei og i dag er jeg 33 uker så det var kansje på tide [;)]
Andre som er lika sent ute som meg????
Så kjøpte vi en liten kanin unge til sønnen vår som han ble glad for [:D]

Den heter Sørbø. Nei er ikke galen pris så nå må jeg bare begynne å kjøpe ting til den. Fikk kjøpt regntrekke i går men vil ha til hjula og så må jeg fikke voksiposen så jeg slipper å kjøpe ny av den og. Stellebeggen vil jeg vente med til den nye kommer for den kunne lages som sekk og.

Hvor får man kjøpt voksi pose henn. De stedene jeg har vært har de bare hatt poser som tilhører vogna. Men jeg vil ha den som heter vosi pose!

Takk takk tammis [:D]

Her nede i Stavanger har de på de fleste barne butikkene trodde jeg. Har sett de flere plasse jeg der jeg kjøpte vogna hadde fått i kamuflasje og nå.

Gratulerer med vogna[:D] Vi kjøpte også vogn igår.. Simo kombi med handtak som kan snus! [:D] Hvilken farge kjøpte dere da? Vi har svart med bittelitt grått på..

Er ikke så lett å forklare. Så jeg prøver heller å legge inn bilde [;)]

Så fin da[:D] Må se om jeg får inn bilde av min, er ikke så flink jeg..

skriver meg på lista over å være sein med å kjøpe vogn..
tror muligens den kommer i hus i løpete av noen uker.. kanskje kommende.. hvis vi blir enige da[&o]

Misunner dere alle som kan gå rundt å handle inn baby utstyr. Har absolutt alt fra før så her blir det ikke noe innkjøp dessverre. Siden vi får gutt denne gangen også er trenger jeg ikke å kjøpe klær engang. Men noe nytt må jo han i magen få, men det blir ikke det samme[&o]

Hei lindaen Den var kjempe fine.

Fikk tilbud av et venne par å kjøpe deres for 2500 men synes det ble litt mye når den er brukt i 3 år i strekk og til 2 barn. Hadde vi hatt så hadde jeg og brukt den gammle Pondus men forstår deg og er litt gøy å handle litt nytt [;)]

Jeg var veldig tidlig ute forrige svangerskap, men har ikke handet noe enda.
Begynner vel snart....morro

Eva

[:)][:)]Jeg er kjempefornøyd med vogna!!! Min er helt lik! Kjøpte den i Sverige i februar. Sparte noen kroner på å handle der. Jeg har også en pose i samme farver som hører til vognen og den er så varm og god![:D][:D]

Hvor mye ga du i Sverige for den????
Hva fikk du med i prisen???

Jeg betalte 4.600 svensk kroner for vognen og posen betalte jeg
ca. 900 kr. Kjøpte også seng, stellebord og bilsete og tjente ca. 4500kr. på å
handle i Sverige!![:)][:)]

Back
Topp