i helgen...

Oioi, hvor da hen???[:D]

Åhhh.... hørtes så deilig ut med hytte på sørlandet,hadde vært drømmen for meg. Heldiggriser[8D]
Da må du holde oss oppdatert, å vise fram når dere finner noe[:)]

Da blir det landstreff for marsgjengen på hytta til BTD i sommer!!, hehehe[8D][:D]

det blir ikke den... var ikke heeelt slik vi hadde sett for oss, men vi får se om ikke der kommer inn andre aktuelle hytter i tiden som kommer[:D][;)]

Må holde oss oppdatert da[:)]

Vi er på husjakt vi, og det er aldri noe å oppdatere fra den kanten. Er jo ingen hus tilsalgs som vi vil se på[&:]. Håper det kommer noe snart hvertfall[:)]

var på ny hyttevisning i Lyngdal...[:)]

Den gikk en halv mill over prisantydningen. Hjelpes meg! [:o]
eh... kanskje vi bare skal smøre oss med tolmodighet og håpe på ei sammenrast rønne vi heller kan lappe sammen[8D]? billigere det tenker jeg.[;)]

Takk for det[:)] Hehe, blir nok værende her på Sola vi, værstefall Tananger[;)]
Var på visning på tirsdag vi, men vet ikke om vi vil gi bud. Er ikke noe som skriker etter meg likssom. Tror heller ikke det er kommet et eneste bud på huset[&:]

Oi, det halv mil. over takst ja. Var synd det, men lykke til med neste hytte dere finner[:)] Håper det blir noe bedre enn en liten rønne[;)]

så spennende med visning da!!![:D][:D][:D]
må ha rette følelsen for plassen synes jeg da...[:)][;)]
Nok av ting å velge i eller er det vanskelig?

Hytteprosjektet har ikke noe hast.. har mest lyst å drøye å bruke penger (jeg ikke har, hehe) til bad i kjelleren og nytt kjøkken og uteområdet liksom, meeeen... hadde vært kjekt med ett lite landsted også... [:)][8D]

Dere får ha lykke til videre i husjakten, og avgi rapport innimellom[:D][;)]

Ble ikke noe hus, men vi angret litt etterpåda[8D] Det gikk til 400 000 under takst.
Er veldig lite hus her for tiden, så veldig lite å velge i. Håper bare det kommer noe snart, så kan friste oss[:)]

Er litt deilig å komme seg litt bort av og til ja, bytte litt stue i ny og ne. den forstår jeg godt. Vi er jo heldige at svigers har hytte på Bokn med stor brygge å greier, så vi kan reise til når vi har lysst. Som regel så er de der nesten hver helg, men det er bare kjekt, for jeg slipper å lage middag, og vi er 4 stk. om barna[:)] Føler meg skikkelig bortkjemt når jeg kommer dit[8D]

Ja, skal holde oppdatert, men det blir sikkert mest på den andre siden[;)]
Holde oppdatert med hyttejakten du da[:)]

Back
Topp