I halsen

Babyivente

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
er det bare meg, eller er det fler? Siden jeg stod opp idag så har jeg hatt en rar følelse i halsen ved brekningsrefleksen litt lengre ned i halsen. Det er skikkelig vannskelig å forklare, men det gjør at jeg brekker meg. Jeg har sliti med ekstrem kvalme, og sliter fortsatt med det uten å ha kastet opp... men nå går jeg å føler på en sånn brekningsfølelse i halsen hele tiden.... aldri vært borti før...

er det bare meg, eller er det fler? Siden jeg stod opp idag så har jeg hatt en rar følelse i halsen ved brekningsrefleksen litt lengre ned i halsen. Det er skikkelig vannskelig å forklare, men det gjør at jeg brekker meg. Jeg har sliti med ekstrem kvalme, og sliter fortsatt med det uten å ha kastet opp... men nå går jeg å føler på en sånn brekningsfølelse i halsen hele tiden.... aldri vært borti før...

hm.. hørtes ikke så veldig kjent ut.. har du hatt halsbrann før, kan det være det? Er det en litt sånn brennende følelse, eller at det er litt trangt nedi der? Når jeg har halsbrann kjennes det litt ut som jeg må rape, men at jeg ikke får det til.

Ja jeg er kvalm i halsen.. skjønner hva du mener

Jeg skjønner også hva du mener! Er ikke veldig kvalm, men det jeg kjenner sitter i halsen. Ubehagelig!

Back
Topp