I had a moment... :(

Sommerglede

Blir kjent med forumet
Så en tidligere tråd angående snoking på mannens facebook/mail.
Og da sa de fleste nei til sjekking så jeg føler meg flau i forhold dere :p

Jeg ble akkurat vekka av min egen puls som dunka i hjel etter en drøm hvor han hadde skrevet elsker deg til en jente på facebook.

Han har tidligere vært intens med meldinger til jenter på face og var en stor flørtepus som person.
Og mulig utro helt i begynnelsen av forholdet.

Nå har vi vært sammen i ganske mange år, men for det så stoler jeg ikke helt på han når jeg konstant får se meldinger fra jenter som han var flørta med.
Han har lært seg å slette umiddelbart nå, det ser jeg..
Mens arkiverte meldinger er mange hvor han har oppsøkt tidligere ekser osv.

Føler meg gal nå og vært våken 1 time og hadde egentlig lyst til å denge meg løs på han når jeg våkna..

Det er nok hormonene ja!
Som sagt har vi vært sammen lenge og jeg har null toleranse for utroskap eller ulykkelighet. Jeg har mange gange sagt til han at livet er alt for kort, vi har vært sammen i 8 år. Og hvis du ikke er glad med meg så må du gå. Ikke for bare hans del men for min også..

Så det var mitt øyeblikk..
Kommer ikke til å få sove igjen tror jeg :p
Takk for meg :D

We all have these moments ;)
rist det av deg. Og Vær glad du ikke laget et helvete pga et mareritt hehe..

Alt vi skal tenke på :p

Ftwx - hahaha! Det var faktisk like før, og jeg hissa meg mer opp med å lete etter feil.
Alt vi skal tenke på ja :(
Syns det blir litt slitsomt og hvertfall hvis han har "poka" meg og gjort meg gravid og fortsatt skal ønske å snakke med andre :p

Jeg vet 100% sikkert at han har sletta nylige meldinger.
Og ja det gjør meg veldig usikker. For da tenker jeg på hva som kunne være så hemmelig igjen. Men igjen, så vet han at jeg reagerer de få gangene jeg får anfall og sjekker , så tydeligvis har han blitt "smart".

Grunnen til at jeg vet er fordi det er en "hovedjente" som ikke finnes på meldinger lenger og heller ikke de gamle.

Jeg kommer nok til å si hva jeg gjorde og hvorfor fordi det er sånn jeg fungerer, men han er flink til å snu det til å bli min feil :p
Så jeg er LITT usikker på om jeg skal likevel.
Lang melding, men jeg kjenner det fortsatt i kroppen!

Men du skal jo ikke ha det sånn som dette?

Off, jeg kjenner meg litt igjen i disse følelsene. Sambo skrev til mange jenter helt i begynnelsen av forholdet vårt, og det gjorde meg fryktelig usikker. Han lovte meg at han aldri skulle gjøre det mer. Men etter det skjedde følte Jeg også en trang til å sjekke om han gjorde det igjen, og det skal jo egentlig ikke være sånn i et forhold. Man må jo kunne stole på hverandre. Nå er det noen år siden og vi har det veldig bra. Men han vet at jeg har nulltoleranse for utroskap og det at han skal skrive på en flørtete måte med andre jenter bak min rygg, så han vet hvordan det ender om det skulle skje. Men syns du skal prate med han og fortelle hvordan dette føles for deg og at du er redd for at han ikke er helt ærlig med deg. Får han det til å bli din feil, så er han jo bare dum. Jeg vet veldig godt hvordan den følelsen er av å være nyforelsket for så å finne ut at typen din har skrevet til andre jenter etter man ble sammen. Er ingen god følelse, og det er klart at man blir usikker av det! Sender deg en god klem og håper at det ordner seg for dere :)

Nei burde ikke hatt det sånn her...
Vi har jo vært sammen ganske lenge, men vet ikke.
Jeg går tilbake til samme sinnstilstand hver gang jeg får "anfall" .
Vet at det ikke er sunt å ha ett sånn forhold. Egentlig så er jeg sikker på meg selv og vet at jeg er verdt mye mer enn det han gir meg.
Jeg fortjener ikke at han skal snakke med andre og når gutter fra fortiden osv har kontaktet meg så har jeg ikke svart og bare slettet meldingene.
Han vet ikke at folk kan ha interesse for meg også, men at jeg respekterer forholdet og vil ikke godta det når jeg vet hva de vil snakke med meg om.

Han har alltid en grunn til å fortsette å snakke med den ene.
Fordi de var "bestevenner" men henne likte meg ikke og kutta personlig kontakt med han i snart 8 år. Men skal snik snakke på meldinger. Det syns jeg ikke er greit.
Og han blir sint fordi jeg har reagert på henne spesielt. Men det er fordi det liksom skal være hemmelig.

Henne var også den største cheerleader'n hans på face med hjerter + div og at henne var glad i han. Men når en gutt skrev med hjerter til meg en gang så var det tredje verdenskrig.

Hadde alt vært åpent og han hadde snakka normalt så er det en annen sak.
I stad så så jeg eldre meldinger med folk jeg ikke har hørt om heller, men kan ikke reagere på det..

Jeg vet hvertfall mine grenser og jeg skulle ønske han kunne sette noen også. Grunnen hans til flørting før var for å sjekke at han "kunne hvis han ville".

Må sikkert i par terapi :p
Må slutte å tenke på det for jeg kommer til å rive av meg håret i frustasjon :D

Det er ikke ofte det skjer at jeg til slutt sjekker altså! Er ikke en gal kjerring :p

Spør han rett ut om han har kontakt med henne!
Hvis dere skal starte familie må du jo være sikker...

Høres ikke bra ut. Jeg hadde ikke klart å stole på han. Hadde vært både sint og skuffet. Hva du vil gjøre med saken er det bare du som kan finne ut av, men sender deg en klem og vit at du fortjener en mann du kan stole på :)

Spør han rett ut om han har kontakt med henne!
Hvis dere skal starte familie må du jo være sikker...
Ja, vi har jo hatt uttallige krangler om henne. Og sist krangel var i vår og da ga jeg ett ultimatum om at det var henne eller meg.
Det kan godt hende at det er derfor meldingene fra henne er slettet, men pga 8 år med krangler om henne så kommer jeg alltid til å ha tvil. Og han er veldig flink til å overbevise meg at det er jeg som er teit..

Høres ikke bra ut. Jeg hadde ikke klart å stole på han. Hadde vært både sint og skuffet. Hva du vil gjøre med saken er det bare du som kan finne ut av, men sender deg en klem og vit at du fortjener en mann du kan stole på :)
Nei det skal ikke være lett hvertfall :p
Jeg tror nok ikke at han har vært utro med henne så jeg ønsker ikke å dra den så langt som å avslutte forholdet, men det er masse minus i boka for å si det sånn :p
Takker for klemmer og jeg håper at han kan bli /bevise at han er til å stole på snart.. :)

Kjenner meg litt igjen følelsene dine.. Sånn var jeg da vi var gravide med førstemann..! Han prata på msn på kamera med venninder, lagra meldinger fra samtaler han hadde med andre jenter, hadde fra før bilder på dataen av andre jenter (før min tid).. I tillegg drømte jeg at han var utro.. Jeg klarte ikke å styre meg! Hehe.. Vi blei tidlig gravide da, så det var nok litt usikkerhet fra min side.. Blei litt sånn med nr 2 og, men ikke sånn som nr 1..
Nå er vi mest sannsynlig ferdig med barn, og vi kan heldigvis le av dette!
Jeg føler vel at jeg hadde satt mer pris på at han var åpen om samtalene og at jeg kunne få sett det som var skrevet. Tror jeg hadde følt det som om han hadde noe å skjule dersom han sletta samtalene. Selv om han gjorde det av hensyn til meg.

Kjenner meg litt igjen følelsene dine.. Sånn var jeg da vi var gravide med førstemann..! Han prata på msn på kamera med venninder, lagra meldinger fra samtaler han hadde med andre jenter, hadde fra før bilder på dataen av andre jenter (før min tid).. I tillegg drømte jeg at han var utro.. Jeg klarte ikke å styre meg! Hehe.. Vi blei tidlig gravide da, så det var nok litt usikkerhet fra min side.. Blei litt sånn med nr 2 og, men ikke sånn som nr 1..
Nå er vi mest sannsynlig ferdig med barn, og vi kan heldigvis le av dette!
Jeg føler vel at jeg hadde satt mer pris på at han var åpen om samtalene og at jeg kunne få sett det som var skrevet. Tror jeg hadde følt det som om han hadde noe å skjule dersom han sletta samtalene. Selv om han gjorde det av hensyn til meg.
Ja det ligner veldig på hva jeg opplever også :)
Livet hadde vært mye enklere om ting ikke var skjult :p
Han har gitt med alle passord ol men jeg vil ikke gå å sjekke. Det eneste jeg ber om er at hvis han ikke tør å snakke foran meg så ikke gjør det :p
Er vanligvis ikke usikker , men akkurat i de situasjonene så blir jeg det fordi han kriger så hardt for at det liksom ikke skulle vært noe problem, hvis du skjønner :p

Kjenner igjen følelsen av å ha er mareritt og får lyst til å starte en krangel.. men synes det var bra du ikke gjorde! Akkurat det synes jeg blir så feil. Men når jeg leser om din situasjon synes jeg du har all rett til å blir sinna. Hvorfor sletter han hvis han ikke har noe å skjule? Du skriver også at du krangler ofte om ei, nå nylig i vår! Det kan jo hende at det er uskyldig mld og at du kanskje er for sjalu som igjen gjør at han sletter mld for at du ikke skal bli sur på han?

Kjenner igjen følelsen av å ha er mareritt og får lyst til å starte en krangel.. men synes det var bra du ikke gjorde! Akkurat det synes jeg blir så feil. Men når jeg leser om din situasjon synes jeg du har all rett til å blir sinna. Hvorfor sletter han hvis han ikke har noe å skjule? Du skriver også at du krangler ofte om ei, nå nylig i vår! Det kan jo hende at det er uskyldig mld og at du kanskje er for sjalu som igjen gjør at han sletter mld for at du ikke skal bli sur på han?
Faktisk litt stolt av at jeg har klart å oppføre meg og ikke sagt noe om det :)
Jeg vet når hodet tenker litt ulogisk og jeg vet at jeg er gravid så jeg ønsket ikke å dra den langt. Føler nok stress som det er :)
Veldig tidlig i forholdet så var det ikke så uskyldige samtaler og jeg var nødt til å krige med fler jenter som plutselig ønsket å ha han fordi han var opptatt.
Det var sånn tenåringsopplegg for å teste grenser og ødelegge for andre.
Når det gjelder meldinger og hva han har slettet så har jeg sagt utallige ganger at livet hans hadde vært mye enklere om han ikke skjulte ting :)
Kanskje han liker drama og krangling? Hvem vet..
Jeg føler hvertfall egentlig at jeg ikke har tid til sånn og hvertfall ikke nå som vi venter barn.

Kanskje nevne at vi var sent i tenårene da vi traff hverandre og vi havnet vel i msn og chatte generasjonen.

Skjønner din frustrasjon altså! Håper han blir noe mer åpen når barnet kommer og slutter med dette;) har en lignende en her, skjuler det meste og føler noen ganger jeg bor med en mystisk person! han kan for eks fint operere seg uten å la meg vite! Litt bedre etter tre unger da:D

Skjønner din frustrasjon altså! Håper han blir noe mer åpen når barnet kommer og slutter med dette;) har en lignende en her, skjuler det meste og føler noen ganger jeg bor med en mystisk person! han kan for eks fint operere seg uten å la meg vite! Litt bedre etter tre unger da:D
Hahaha. Ja det var mystisk!
Er nesten nødt til å slutte å prøve å forstå tankegangen hans, for det hjelper meg ikke en smule.
Noen ganger så føles det ut som han mangler noen egenskaper som empati osv.
Trengte vel å bruke denne tråden som en klagetråd hehe :p

Hahaha. Ja det var mystisk!
Er nesten nødt til å slutte å prøve å forstå tankegangen hans, for det hjelper meg ikke en smule.
Noen ganger så føles det ut som han mangler noen egenskaper som empati osv.
Trengte vel å bruke denne tråden som en klagetråd hehe :p

Klag i vei du:D det føles jo så mye bedre å få det ut et sted!
Det er nok lurt å ikke tenke for mye på å forstå hva som foregår der oppe på disse mennene ja.. tror jeg hadde blitt gal! Viktigste er at du føler deg trygg, elsket, og forstått av han.

Back
Topp