Sommerglede
Blir kjent med forumet
Så en tidligere tråd angående snoking på mannens facebook/mail.
Og da sa de fleste nei til sjekking så jeg føler meg flau i forhold dere
Jeg ble akkurat vekka av min egen puls som dunka i hjel etter en drøm hvor han hadde skrevet elsker deg til en jente på facebook.
Han har tidligere vært intens med meldinger til jenter på face og var en stor flørtepus som person.
Og mulig utro helt i begynnelsen av forholdet.
Nå har vi vært sammen i ganske mange år, men for det så stoler jeg ikke helt på han når jeg konstant får se meldinger fra jenter som han var flørta med.
Han har lært seg å slette umiddelbart nå, det ser jeg..
Mens arkiverte meldinger er mange hvor han har oppsøkt tidligere ekser osv.
Føler meg gal nå og vært våken 1 time og hadde egentlig lyst til å denge meg løs på han når jeg våkna..
Det er nok hormonene ja!
Som sagt har vi vært sammen lenge og jeg har null toleranse for utroskap eller ulykkelighet. Jeg har mange gange sagt til han at livet er alt for kort, vi har vært sammen i 8 år. Og hvis du ikke er glad med meg så må du gå. Ikke for bare hans del men for min også..
Så det var mitt øyeblikk..
Kommer ikke til å få sove igjen tror jeg
Takk for meg
Og da sa de fleste nei til sjekking så jeg føler meg flau i forhold dere
Jeg ble akkurat vekka av min egen puls som dunka i hjel etter en drøm hvor han hadde skrevet elsker deg til en jente på facebook.
Han har tidligere vært intens med meldinger til jenter på face og var en stor flørtepus som person.
Og mulig utro helt i begynnelsen av forholdet.
Nå har vi vært sammen i ganske mange år, men for det så stoler jeg ikke helt på han når jeg konstant får se meldinger fra jenter som han var flørta med.
Han har lært seg å slette umiddelbart nå, det ser jeg..
Mens arkiverte meldinger er mange hvor han har oppsøkt tidligere ekser osv.
Føler meg gal nå og vært våken 1 time og hadde egentlig lyst til å denge meg løs på han når jeg våkna..
Det er nok hormonene ja!
Som sagt har vi vært sammen lenge og jeg har null toleranse for utroskap eller ulykkelighet. Jeg har mange gange sagt til han at livet er alt for kort, vi har vært sammen i 8 år. Og hvis du ikke er glad med meg så må du gå. Ikke for bare hans del men for min også..
Så det var mitt øyeblikk..
Kommer ikke til å få sove igjen tror jeg
Takk for meg