I grenseland!

Pink_Lady

Betatt av forumet
Var på legekontoret og tok en grav test der, der ble resultatet i grenseland. Altså verken ful eller fisk! Hun sa jeg burde komme tilbake for å ta en ny test om 48-72 timer, og det blir jo på mandag siden det nå er helg.
Og den digitale testen jeg tok i morges var negativ...hmmm.
Men velger å tro jeg er gravid siden ebay testene fortsetter å være positive, men svake og alle symptomene jeg har.
 
Hvor mange dpo er du?
Har du testet positivt på en digital tidligere?
 
Hvor mange dpo er du?
Har du testet positivt på en digital tidligere?

Jeg vet faktisk ikke hvor mange dpo, men om jeg går ut i fra siste mens som startet 5.okt og mulig el rundt 19 så er jeg rundt 18 dpo. Men tror jeg har hatt el mye senere en 19 siden testene er så svake.
Har ikke fått positiv digital før.
Fikk heller aldrig positiv el test da jeg testet etter den, så jeg tror el har vert veldig sent.
 
Jeg vet faktisk ikke hvor mange dpo, men om jeg går ut i fra siste mens som startet 5.okt og mulig el rundt 19 så er jeg rundt 18 dpo. Men tror jeg har hatt el mye senere en 19 siden testene er så svake.
Har ikke fått positiv digital før.
Fikk heller aldrig positiv el test da jeg testet etter den, så jeg tror el har vert veldig sent.
Hvor lange sykluser pleier du å ha da?
Ved 18 dpo må testen være knalltydelig.
 
Jeg har meget ustabile sykluser, har PCOS og har ikke oversikt i det hele da det nesten er umulig. Har fått mens ved bruk av provera og el ved bruk pergotime...så jeg aner rett å slett ikke.
 
eg hadde 2 tester der det viste grenseland på før den 3 viste positiv
det er nok bare at du tester litt tidlig :)
 
Jeg vet rett og slett ikke, har hele tiden bare tenkt dpo ut i fra første mensdag. Aner rett og slett ikke når el kan ha vert, da jeg ikke har merket noe til den, eller jeg hadde masse el slim fra ca 16-17 oktober og noen dager etter det men merket ikke selve el og fikk heller ingen positiv el test. Vanskelig når man har veldig unormal syklus...
 
Back
Topp