I gangsettelse?

Karoline_

Flørter med forumet
Da har jwg vært på vekstkontroll,men denne frøkna er ikke så lett å måle siden hu legger seg vanskelig til..men dei "måla" vi fikk i dag er hun over 4,2 allerede,og det er enda en uke til termin.
Så nå skal jeg inn i måren og blir da kanskje sett i gang,kjenner det er med blandet følelser,liker ikke tanken på drypp,ballong og alt det der..blei tøyd en del i dag,va godt modent så håper det er så modent at vi bare kan ta vannet i måren,ønske tenkning;)

Da har jwg vært på vekstkontroll,men denne frøkna er ikke så lett å måle siden hu legger seg vanskelig til..men dei "måla" vi fikk i dag er hun over 4,2 allerede,og det er enda en uke til termin.
Så nå skal jeg inn i måren og blir da kanskje sett i gang,kjenner det er med blandet følelser,liker ikke tanken på drypp,ballong og alt det der..blei tøyd en del i dag,va godt modent så håper det er så modent at vi bare kan ta vannet i måren,ønske tenkning;)

Så spennende! Lykke til i morgen! :woot:
Hva var grunnen til at du blir sjekket med vekstkontroller igjen?

Oioi så spennende! Forstår godt at du har litt blandete følelser, har dessverre ikke vært borti det før så har ikke noe fornuftig å komme med der :shy:
Du får oppdatere hvordan det går i morgen :happy:
Spent selv om det blir noen ekstra vekstkontroll etter jordmorkontroll i morgen. Han har alltid vært litt over gjennomsnittet så får se hvor mye han har vokst!

Så spennende! Lykke til i morgen! :woot:
Hva var grunnen til at du blir sjekket med vekstkontroller igjen?

Født store barn tidlegere,så fikk en ekstra ultralyd tidlegere der de målte bbyen til 19%over,så da ble det en vekstkontroll nå for og se.har gått over med beggene mine og fått start hjelp begge gangene så var ikke vits å gå så mye lenger nå når hun er så stor:)
Men om det er travelt så kan jeg bli sendt hjem igjen også

Oioi så spennende! Forstår godt at du har litt blandete følelser, har dessverre ikke vært borti det før så har ikke noe fornuftig å komme med der :shy:
Du får oppdatere hvordan det går i morgen :happy:
Spent selv om det blir noen ekstra vekstkontroll etter jordmorkontroll i morgen. Han har alltid vært litt over gjennomsnittet så får se hvor mye han har vokst!

Ja veldig spennende,hvet liksom ikke helt hva som venter.har blitt sotten i gang med drypp før,da ble han tatt med tang.så litt angst for det.meeeen det går nok fint..blir bare litt skuffet viss jeg blir sendt hjem igjen såååå krysse fingrene:signs003

Spennende!
Jeg skal 99% sikkert settes i gang selv denne uka. Var på kontroll og er ingenting moden.
Er førstegangs, så gruer meg jo helt vilt.

Lykke til:Heartbigred

Så spennende. Håper du er moden slik at du slipper ballong og drypp. Lykke til i morgen :)

Fikk beskjed om at jeg var ganske moden i dag,men ikke så modent at vannet kunne tas,men har tøyde ein del så har hatt smerter hele dagen.så håper det har gjort sitt til i måren:happy:

Spennende!
Jeg skal 99% sikkert settes i gang selv denne uka. Var på kontroll og er ingenting moden.
Er førstegangs, så gruer meg jo helt vilt.

Lykke til:Heartbigred

Det går nok helt fint skal du se,men ekstra spennende når det er første babyen..masse lykke til:Heartpink

Da blei jeg sotten i gang i dag,var 4 cm når jeg kom inn så nå har dei tatt vannet,slapp alt annet..kynnerene har tatt seg opp,så nå er det bare å håpe at ting starter skikkelig at jeg slepper drypp:happy:

Se der ja! Håper alt går bra med deg og lille :Heartpink

Back
Topp