I gang?

FruH89

Forelsket i forumet
Lysrosa utflod i går på dagen, i natt var det mer rødt i. Og har ikke fått sove siden kl tre pga sterke mensensmerter. Er to dager over termin.

Lykke til :) Håper det tar seg opp.

Det høres ut som du er i gang. Lykke til! :)

Lykke til! :)

Håper det!! Så i en annen tråd at du hadde håpet åttende selv :D Fortsatt ikke forsent! ;)

Nei men da må det begynne å skje noe snart! Hehe tar jo litt tid (forhåpentligvis!!!) å føde også. Har ikke planer om noen styrtfødsel

Nei men da må det begynne å skje noe snart! Hehe tar jo litt tid (forhåpentligvis!!!) å føde også. Har ikke planer om noen styrtfødsel
Uff, nei det virker jo ikke noe greit det heller:/ Virker ihvertfall ikke som noe styrting her, virker som det dabber av! :O

Håper det!! Så i en annen tråd at du hadde håpet åttende selv :D Fortsatt ikke forsent! ;)

Sniker og ser du surfer forumet ennå!! Så treig babyen din har tenkt å være da!! I dette tempoet blir det jo niende!

Sniker og ser du surfer forumet ennå!! Så treig babyen din har tenkt å være da!! I dette tempoet blir det jo niende!
Haha, får se om det blir niende da.. Har stoppet helt opp. Sikkert bare modningsrier? Var så sikker på at det var igang, holdt jo på så lenge!

Uff, nei det har stoppet helt opp:( får bare litt kynnere nå:(
Da får vi føde begge to i morra! Jeg har bestemt meg! Og jeg tror småen ligger og lader opp, han har vært snill og rolig i dag.... Skal pælme nedpå resten av biolaen og rydde badet ferdig. Kan ikke reise på føden slik det ser ut der!

Da får vi føde begge to i morra! Jeg har bestemt meg! Og jeg tror småen ligger og lader opp, han har vært snill og rolig i dag.... Skal pælme nedpå resten av biolaen og rydde badet ferdig. Kan ikke reise på føden slik det ser ut der!
Jaa, la oss gjøre det! :D Drikker du biolaen for å få igang magen?:) Hehe, jeg har vasket badet to ganger denne uken her, i håp om å sette i gang noe :D

Jaa, la oss gjøre det! :D Drikker du biolaen for å få igang magen?:) Hehe, jeg har vasket badet to ganger denne uken her, i håp om å sette i gang noe :D

Næh, hadde tenkt å kjøpe rømmegrøt på bunnpris, men de hadde ikke. Så har jeg lest noe om Biola så da ble det det i stedet.

Innbiller meg at alle sånne tips "fungerer" fordi de virker lakserende (mye fett i grøten, lgg i Biola osv)

Mannen er ikke enig. Syns vi kan vente til etter termin, "passer så dårlig nå"

Kunne filleristet svinet

Back
Topp