Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lysrosa utflod i går på dagen, i natt var det mer rødt i. Og har ikke fått sove siden kl tre pga sterke mensensmerter. Er to dager over termin.
nå skjer det!Håper det!! Så i en annen tråd at du hadde håpet åttende selvJa!! Endelignå skjer det!
Håper det!! Så i en annen tråd at du hadde håpet åttende selvFortsatt ikke forsent!
![]()
Uff, nei det virker jo ikke noe greit det heller:/ Virker ihvertfall ikke som noe styrting her, virker som det dabber av! :ONei men da må det begynne å skje noe snart! Hehe tar jo litt tid (forhåpentligvis!!!) å føde også. Har ikke planer om noen styrtfødsel
Uff, nei det virker jo ikke noe greit det heller:/ Virker ihvertfall ikke som noe styrting her, virker som det dabber av! :O
Håper det!! Så i en annen tråd at du hadde håpet åttende selvFortsatt ikke forsent!
![]()
Uff, nei det har stoppet helt oppHvordan går det?fortsatt over 3 timer igjen av den 8
![]()
Haha, får se om det blir niende da.. Har stoppet helt opp. Sikkert bare modningsrier? Var så sikker på at det var igang, holdt jo på så lenge!Sniker og ser du surfer forumet ennå!! Så treig babyen din har tenkt å være da!! I dette tempoet blir det jo niende!
Da får vi føde begge to i morra! Jeg har bestemt meg! Og jeg tror småen ligger og lader opp, han har vært snill og rolig i dag.... Skal pælme nedpå resten av biolaen og rydde badet ferdig. Kan ikke reise på føden slik det ser ut der!Uff, nei det har stoppet helt oppfår bare litt kynnere nå
![]()
Jaa, la oss gjøre det!Da får vi føde begge to i morra! Jeg har bestemt meg! Og jeg tror småen ligger og lader opp, han har vært snill og rolig i dag.... Skal pælme nedpå resten av biolaen og rydde badet ferdig. Kan ikke reise på føden slik det ser ut der!
Jaa, la oss gjøre det!Drikker du biolaen for å få igang magen?
Hehe, jeg har vasket badet to ganger denne uken her, i håp om å sette i gang noe
![]()