I gang...?!

Gratulerer så mye. Hun var helt nydelig:D

Gratulerer så mye med prinsessen :D Kjente meg igjen i en del av fødselshistorien, bare at min ikke gikk så raskt :p

Masse lykke til med tiden fremover :)

Åh, så nydelig!! ❤️❤️

Nå lengter jeg virkelig etter min lille klump :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk - dere er så herlige❤️

Dere kan tro vi koser oss med den nye tilværelsen. Gled dere!!!

Kroppen begynner å bli "normal" igjen også, og det er godt.
Var veldig øm i går, men allerede i dag er det bedring.

Klarer ikke å holde øynene av den lille skjønne skapningen vi har skapt, og ligger bare å beundrer henne dagen lang.

Dessverre har jeg ikke helt fått til ammingen, har kun råmelk og det er litt frustrerende. Men jeg har skjønt at jeg bare må fortsette treningen så kommer melken mest sansynlig etterhvert.
Men kjenner at det er litt frustrerende:(

Håper det går bra med alle mai-mammaer, og det er bare å spørre dersom det er noe dere lurer på:)

Stor klem

Klarer ikke å holde øynene av den lille skjønne skapningen vi har skapt, og ligger bare å beundrer henne dagen lang.

Dessverre har jeg ikke helt fått til ammingen, har kun råmelk og det er litt frustrerende. Men jeg har skjønt at jeg bare må fortsette treningen så kommer melken mest sansynlig etterhvert.

Håper det går bra med alle mai-mammaer, og det er bare å spørre dersom det er noe dere lurer på:)

Stor klem
Hun er helt perfekt<3 Skjønner godt at du ikke klarer ta øynene fra henne:-) Du får nok til ammingen etterhvert. Men det gjør forferdelig vondt i begynnelsen! Ønsker deg lykke til videre:-) Klem

Stor klem
Høres så kjent ut!! Klarte nesten ikke sove i starten j, bare lå å så på henne:) vi kom hjem i går å bare koser oss:)
Ikke stress med amming, det kommer!:) først på søndag kveld j fikk litt melk, så her er det pumping og flaske med nan, har langt fra nok selv, etter 3 pumpingee får hu ett måltid med min melk....men d kommer nok:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Fantastisk nydelig prinsesse:) tipper hun har det fra mammaen sin!

Back
Topp