Ååå gratulerer så masse!!!!! Flott jobbet!
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nydelig!
Så nydelig!!!!!!
Hun er helt perfekt<3 Skjønner godt at du ikke klarer ta øynene fra henne Du får nok til ammingen etterhvert. Men det gjør forferdelig vondt i begynnelsen! Ønsker deg lykke til videre KlemTusen takk - dere er så herlige
Dere kan tro vi koser oss med den nye tilværelsen. Gled dere!!!
Kroppen begynner å bli "normal" igjen også, og det er godt.
Var veldig øm i går, men allerede i dag er det bedring.
Klarer ikke å holde øynene av den lille skjønne skapningen vi har skapt, og ligger bare å beundrer henne dagen lang.
Dessverre har jeg ikke helt fått til ammingen, har kun råmelk og det er litt frustrerende. Men jeg har skjønt at jeg bare må fortsette treningen så kommer melken mest sansynlig etterhvert.
Men kjenner at det er litt frustrerende
Håper det går bra med alle mai-mammaer, og det er bare å spørre dersom det er noe dere lurer på
Stor klem
Høres så kjent ut!! Klarte nesten ikke sove i starten j, bare lå å så på henne vi kom hjem i går å bare koser ossTusen takk - dere er så herlige
Dere kan tro vi koser oss med den nye tilværelsen. Gled dere!!!
Kroppen begynner å bli "normal" igjen også, og det er godt.
Var veldig øm i går, men allerede i dag er det bedring.
Klarer ikke å holde øynene av den lille skjønne skapningen vi har skapt, og ligger bare å beundrer henne dagen lang.
Dessverre har jeg ikke helt fått til ammingen, har kun råmelk og det er litt frustrerende. Men jeg har skjønt at jeg bare må fortsette treningen så kommer melken mest sansynlig etterhvert.
Men kjenner at det er litt frustrerende
Håper det går bra med alle mai-mammaer, og det er bare å spørre dersom det er noe dere lurer på
Stor klem
Tusen takk snille degNtåmen! Så nydelig hun er!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app