I gang kanskje.....

*BabyFjått<3*

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Hvor lenge varte rien og hvor lenge i mellom før dere ringte føden?! Veldig ustabilt her og holdt på kun noen få timer, føler meg ganske rolig enda og vil ikke ha mannen hjem fra jobb en gang... Blir baare stresssa da :p

Ååå så spedenne!! Lykke til :)

Står 1min varighet og 5 min mellom på nettdoktoren! Vis du har født raskt de andre gangen. Så kontakt før.

Jeg dro inn med en gang det var tegn til fødsel fordi jeg tidligere har født raskt :) glad for det ettersom det gikk enda mye raskere denne gangen :) er du i tvil ville jeg ringt føden og bare tatt en prat med dem :)

Spennende :)

1 min lange med ca 5 min i mellom.

Med nr 2 ringte jeg da det gjorde såpass vondt at jeg ikke turte å være hjemme lenger. Da var det varierende pauser mellom 5-3 min.

Er du i tvil eller har litt reisevei ringer du føden. Ikke alle har regelmessige rier ;)

Masse lykke til :)

Snakka med føden, de ba meg vente til de var godt over 40 sekunder i lengden med 5 min mellom, og spise godt!! Så nå blir det mat og drikke, mens jeg håper det tar seg opp :) 30 min til føden så er litt føre var i tilfelle, fødte ikke fort sist meen er nr to og en ny pappa så alt kan skje :)
Oog jeg skal på do, tømme alt som tømmes kan!!! Haha:)
Tobarnsmor innen døgnet er omme kanskje:D Wooho :)))

Lykke til:D

Det er ikke alle som får nøyaktig samme tidspunkt mellom riene. Hos meg telte den antall rier på ti minutter. Riene varte alltid i ett minutt. Ring inn, de noterer at dere har snakket sammen, da vet dem at du er i gang. Lykke til.

Her var det vannavgang igjen som startet det hele...

Back
Topp