Jeg har fått en til. Fikk 1/1 en liten icsi gutt på på 2360. Så jeg er nok ferdig men heier dere andre fram
Ahhaaaa da skjønner jeg. håper det går bra med lillegull
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått en til. Fikk 1/1 en liten icsi gutt på på 2360. Så jeg er nok ferdig men heier dere andre fram
Ja det gjør det selv om han å hadde hastverk hehe, kom på juleferie 80 mil hjemmenifraAhhaaaa da skjønner jeg. håper det går bra med lillegullkjempe arti
![]()
Hei.Heia.
da var endelig sprøytene kommet i hus.
husker nå ikke helt hvordan dette var og sykehuset er stengt fram til 7 aug.
men det jeg lurte på noe jeg ikke fikk beskjed om. Var at er det morgen eller kveld man setter menopur? jeg huska det skulle være til samme tidspunkt hver dag, men har det noe si om det er morgen eller kvelden?
og hva var nå orgalutran igjen?
Har dotte helt ut av dette
Denne gang er det kort regime, noe jeg aldri har hatt før.
Så er meeeeget spendt.
Er det noen " gamle travere igjen her".husker ikke engang sist jeg hadde prøverør.
ojojoj..:OJa det gjør det selv om han å hadde hastverk hehe, kom på juleferie 80 mil hjemmenifra![]()
aaah du også herHei.
Husker deg jeg ogSpennende å være i gang igjen. Masse masse lykke til og nå krysser vi alt for at dere nå får full klaff
![]()
Hei hei. Ja alt bra her. Koser meg med mine to som nå er blitt 5 og straks 2aaah du også herhusker deg også
alt bra med deg?
Hei hei. Ja alt bra her. Koser meg med mine to som nå er blitt 5 og straks 2Det er på barna vi ser at tiden går. Har alltid hatt en drøm om 3, men må nok bare begynne å overbevise meg selv om at nå er familien komplett
![]()
Nei det skjer nok ikke plutselig, det er iallefall en ting som er sikkert.Plutselig kan det skje
Hæli med 2 også dahar en liten pjokk (fosterbarn), så håper nå han får fortsette å være hos oss
![]()