I gang igjen etter en laaaang pause.

siwro

Gift med forumet
Heia.

da var endelig sprøytene kommet i hus.

husker nå ikke helt hvordan dette var og sykehuset er stengt fram til 7 aug.
men det jeg lurte på noe jeg ikke fikk beskjed om. Var at er det morgen eller kveld man setter menopur? jeg huska det skulle være til samme tidspunkt hver dag, men har det noe si om det er morgen eller kvelden?

og hva var nå orgalutran igjen :p ?

Har dotte helt ut av dette :p
Denne gang er det kort regime, noe jeg aldri har hatt før.:gen045
Så er meeeeget spendt.
Er det noen " gamle travere igjen her". :dance011husker ikke engang sist jeg hadde prøverør.

Flytta denne til Assistert Befruktning for deg, og håpar du får svar på det du lurer på :-)

Jeg har brukt puregon istedet for menopur på mine korte forsøk og satte dem på morgen. Jeg skulle ønske jeg satte dem på ettermiddag for da hadde jeg ikke gått så lenge over de dagene jeg hadde kontroll. Orgalutran er sprøyta som hindrer eggløsning og skal settes før 12 hver dag :)

Varierer nok ifht. Orgalutranen. Den satte jeg på kvelden. Hadde fått klokkeslett (kl.22) fra klinikken. Så jeg satt både puregon og orgalutran på kveld.

hmmm ble så usikker når jeg bør sette.
eneste som står i brevet er, menopur 225ie ettes etter avtale, og da har jeg fått beskjed om 2 mensdag. så står det at menopuren da ikke skal settes den dagen jeg skal til UL, mens orgalutran skal settes fra 5 mensdag før kl 12 står det.
så da har det vel kanskje ikke noe å si om jeg starter morgen eller kveld med menopur...

Jeg har også tatt orgalutran morgen og menopur ol. aften. Mulig du ikke skal ta ta menopur den dagen da du skal på kontroll fordi det ofte er sånn at dosen justeres etterhvert. Men det har aldri vært noe problem for meg, da den settes på kveld. Altså senere på dagen enn kontrollen.
Ville ringt og dobbeltsjekket bare for å føle seg trygg:)
Lykke til!!

Heia.

da var endelig sprøytene kommet i hus.

husker nå ikke helt hvordan dette var og sykehuset er stengt fram til 7 aug.
men det jeg lurte på noe jeg ikke fikk beskjed om. Var at er det morgen eller kveld man setter menopur? jeg huska det skulle være til samme tidspunkt hver dag, men har det noe si om det er morgen eller kvelden?

og hva var nå orgalutran igjen :p ?

Har dotte helt ut av dette :p
Denne gang er det kort regime, noe jeg aldri har hatt før.:gen045
Så er meeeeget spendt.
Er det noen " gamle travere igjen her". :dance011husker ikke engang sist jeg hadde prøverør.
Jeg husker deg <3 spennende med nytt forsøk

hmmm ble så usikker når jeg bør sette.
eneste som står i brevet er, menopur 225ie ettes etter avtale, og da har jeg fått beskjed om 2 mensdag. så står det at menopuren da ikke skal settes den dagen jeg skal til UL, mens orgalutran skal settes fra 5 mensdag før kl 12 står det.
så da har det vel kanskje ikke noe å si om jeg starter morgen eller kveld med menopur...
Man skal ikke sette før kontroll, men hvis det blir gjort justeringer så skal man sette etter timen :) derfor jeg angra på at jeg begynte med den på morgenen. Og jeg fikk skjenn for å ikke ha med meg penna når jeg reiste til sykehuset(har 2 timer reiseveg). Jeg trodde ikke puregon kunne oppbevares i romtemperatur, men det kunne den visst etter åpning:facepalm: så etter første kontroll bodde den i veska;) er usikker på hvordan menopur skal oppbevares, men det kan da ikke være værre å oppbevare den enn puregon.. må skrive bak øret at det skal sjekkes før neste runde, for da skal jeg bytte til menopur selv :p

Jeg har også tatt orgalutran morgen og menopur ol. aften. Mulig du ikke skal ta ta menopur den dagen da du skal på kontroll fordi det ofte er sånn at dosen justeres etterhvert. Men det har aldri vært noe problem for meg, da den settes på kveld. Altså senere på dagen enn kontrollen.
Lykke til!!
ja det skulle jeg også gjort om dem ikke hadde ferie,:-) men snakka med dem i dag, dem var kommet av ferie, og hadde satt menopuren på morgenen, så det gjorde ikke noe sa dem :-)
Bare at jeg ikke skulle sette fredag, da jeg skal til UL :-)

Lykke til!!

aah tenkte ikke på det engang, var jo lurt å sette på kvelden.. jeg har satt kl 9 på morran nå i 2 dager, og skal på UL fredag kl 11, da skulle jeg ikke sette menopuren. Så regner jo med jeg må fortsette menouren, da kan jeg vel kanskje skifte tidspunkt.

Lykke, lykke til med UL-kontroll på fredag, siwro! Krysser fingrene for at det klaffer for dere denne gangen. Veldig bra dere er i gang igjen! Husker deg selvsagt godt ettersom det ikke er såååå lenge siden du var her, tross alt ;).

:-) ja er jo spennende å følge med :-) arti å se at du venter en liten en :-)
Jeg har fått en til. Fikk 1/1 en liten icsi gutt på på 2360. Så jeg er nok ferdig men heier dere andre fram

aah tenkte ikke på det engang, var jo lurt å sette på kvelden.. jeg har satt kl 9 på morran nå i 2 dager, og skal på UL fredag kl 11, da skulle jeg ikke sette menopuren. Så regner jo med jeg må fortsette menouren, da kan jeg vel kanskje skifte tidspunkt.

Godt at det ordnet seg uansett da :D Det går seg som oftest til på et vis. Blir spennende med kontroll på fredag :D Krysser fingene!:signs003

Lykke, lykke til med UL-kontroll på fredag, siwro! Krysser fingrene for at det klaffer for dere denne gangen. Veldig bra dere er i gang igjen! Husker deg selvsagt godt ettersom det ikke er såååå lenge siden du var her, tross alt ;).
hihi tuuusen takk... jeg synes det er veeeeldig lenge siden hihi :-) ja er spendt nå, har flere venner som sier dem har mere trua nå denne gang enn noen gang :p så får håpe dem har rett :-)

Godt at det ordnet seg uansett da :D Det går seg som oftest til på et vis. Blir spennende med kontroll på fredag :D Krysser fingene!:signs003

tuuusen takk :-)
ja er sååå spendt nå... nå er det min siste gang, så nå må det skje... kunna fått trillinger så hadde man vært ferdig :p

Back
Topp