I går..

LiMoGe

Forelsket i forumet
var det 1 år siden en CB digital gtest lyste positivt mot meg.. Et par uker etterpå opplevde vi vårt verste mareritt..en SA[:(] 

Nå er det et helt år siden, og ingen positive g-tester enda..[:(]

Vi ble henvist til St.Olav i slutten av oktober ettersom jeg har fått påvist endometriose, men de vil at jeg skal få tatt noen flere tester her på sykehuset før vi får komme dit.[:@] Så det blir jo sikkert ikke før om 3-4 mnd at vi er igang ved St.Olav..Og det igjen betyr at det neppe blir baby på oss i 2010 heller..[:'(] Kanskje vi er så heldige at vi får et lite nurk i 2011..men det er så innmari lenge til, og jeg holder nesten ikke ut denne ventinga. [&:]Vil bare starte nå med en gang!!! Syns dette er en tung og slitsom prosess..all ære til dere som har gått gjennom dette, og klart å holde motet oppe..[:)]

Tusen takk AH84[:)] Ja det er godt å være her inne på BV..jeg skriver ikke så mye, men jeg leser absolutt alt, og finner mye trøst i det[:)]

Ja det er en utrolig lang prosess..og det tar på. Det vi ønsker oss er jo størst i verden og vi vil ha det NÅ! Men det er veldig godt å være her inne og finne trøst i å vite at vi er fler. At vi ikke står alene og at folk forstår oss!!  Folk her inne er utrolig forståelsesfulle og kommer alltid med gode råd!

Men...det som virker veldig langt frem i tid nå kommer faktisk fortere enn du aner faktisk[8D]! Men vente tiden er LANG!!

Lykke til videre:))

ORIGINAL: TrineM83

Ja det er en utrolig lang prosess..og det tar på. Det vi ønsker oss er jo størst i verden og vi vil ha det NÅ! Men det er veldig godt å være her inne og finne trøst i å vite at vi er fler. At vi ikke står alene og at folk forstår oss!!  Folk her inne er utrolig forståelsesfulle og kommer alltid med gode råd!

Men...det som virker veldig langt frem i tid nå kommer faktisk fortere enn du aner faktisk[8D]! Men vente tiden er LANG!!

sign denne. Din tur, min tur og maaaaange andre her inne sin tur skal snart komma! Me kryssar fingrane for det!

ORIGINAL: håpomspirenosnart

ORIGINAL: TrineM83

sign denne. Din tur, min tur og maaaaange andre her inne sin tur skal snart komma! Me kryssar fingrane for det!

enig, en dag blir det alles tur her inne

Hehe..ja det blir vel vår tur etter hvert. Må vel bare smøre meg med tålmodighet[:)]

Back
Topp