Mer enn jeg trodde, bra gjort.Skrev dere 9087 innlegg og startet 248 nye tråder![]()
Hva utfordrer du oss til i dag da? Vi er godt igang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mer enn jeg trodde, bra gjort.Skrev dere 9087 innlegg og startet 248 nye tråder![]()
Tror mange var litt sliten og benyttet sjansen til en hvilemåned på et visBV er gøy, men veldig mange måneder på rad med høye krav gjør en litt lei og sliten.
Tror det var smart å ikke ha noen krav i november..
Nærmere enn jeg trodde.Vi var jammen ikke langt unna målet![]()
Det tror jeg også. Jeg som ferskis her inne kjenner at motivasjonen er høyere nå i desember siden november var roligere, om det blir for mye kan man fort bli lei?BV er gøy, men veldig mange måneder på rad med høye krav gjør en litt lei og sliten.
Tror det var smart å ikke ha noen krav i november..
Det blir spennende å seNærmere enn jeg trodde.
Hvilket enten betyr at det faktisk gikk til midtnatt, vi stoppet tellingen kl 23, eller at vi bomma veldig på hvor mye som.var skrevet før første stat. Eller begge deler.
Vi får se hvor mye beregningene bommer med i dag
Så flinke vi var![]()
Ja det tror jeg det var mange som tenkte ;-)Tror mange var litt sliten og benyttet sjansen til en hvilemåned på et vis
syntes det var mye mer liv her før eller husker jeg feil?
Spørs hva du mener med "før".
Mener du sånn før 2010 sånn ca, så ja... men i de senere år er dette en bedring.
jupp ca 2006(?) til 2011(?)
Ja, før omleggingen av forumet som så faltalt ble en teknisk elending løsning og massevis av medlemmer forsvant sånn rundt da jeg fikk mitt andre barn, 2010/2011 så var det mange flere. Men så endret de igjen til dette, og sakte men sikkert kom folk hit igjen, men altså... det er ikke som før, på godt og vondt