I går...

Vi var jammen ikke langt unna målet :)

Vi var jammen ikke langt unna målet :)
Nærmere enn jeg trodde.

Hvilket enten betyr at det faktisk gikk til midtnatt, vi stoppet tellingen kl 23, eller at vi bomma veldig på hvor mye som.var skrevet før første stat. Eller begge deler.

Vi får se hvor mye beregningene bommer med i dag

BV er gøy, men veldig mange måneder på rad med høye krav gjør en litt lei og sliten.
Tror det var smart å ikke ha noen krav i november..
Det tror jeg også. Jeg som ferskis her inne kjenner at motivasjonen er høyere nå i desember siden november var roligere, om det blir for mye kan man fort bli lei?

Nærmere enn jeg trodde.

Hvilket enten betyr at det faktisk gikk til midtnatt, vi stoppet tellingen kl 23, eller at vi bomma veldig på hvor mye som.var skrevet før første stat. Eller begge deler.

Vi får se hvor mye beregningene bommer med i dag
Det blir spennende å se :D

Spennende å se ja. Jeg tar nå stat 23 og så skulle jeg gjerne hatt 24 men vet ikke om jeg er våken så lenge. Men hadde væørt greit for å se hvilke tall vi egentlig skal bruke, siden Tamara sier hun SKAL huske å utfordre oss i morgen, satser vi på ;)

Irriterende nærme, igrunnen! :D
Flinke vi var!
Tror nok også som andre sier, at mange var litt slitne i november, og benyttet anledningen til å ta en pause/rolig mnd. Jeg vet jeg gjorde det. Ikke fordi jeg forventer å vinne ting til vanlig, men bare fordi det passet igrunnen greit. :)

Og med så mange fine premier her inne, så er det ikke rart folk legger inn et ekstra gir eller tre for å klare kravene.

Jeg HAR liksom vunnet så mye at jeg forventer egentlig aldri å vinne noe mer. Men jeg klarer ikke la være ta en utfordring. Må prøve. Det handler ikke om premiene, jeg tar jo, eller laget jo også i november, utfordringer bare for å få litt liv og røre, for det er gøy :)

Men så var det ingen utfordring i nov (og nettopp derfor laget jeg noen etterhvert) og sliten som jeg var var det jo litt godt med pause. Og det forsterker seg, for når det blir færre som skravler i skravletrådene går det saktere i de trådene, og da mindre å svare på og desto mindre skravling. Som igjen betyr mindre for andre å svare på, og sånn går det... Andre tråder VAR det jo reelt sett bra av i nov også, det var mer skravlingen det var mindre av, var det ikke?

syntes det var mye mer liv her før eller husker jeg feil?

Spørs hva du mener med "før".

Mener du sånn før 2010 sånn ca, så ja... men i de senere år er dette en bedring.

jupp ca 2006(?) til 2011(?)

Ja, før omleggingen av forumet som så faltalt ble en teknisk elending løsning og massevis av medlemmer forsvant sånn rundt da jeg fikk mitt andre barn, 2010/2011 så var det mange flere. Men så endret de igjen til dette, og sakte men sikkert kom folk hit igjen, men altså... det er ikke som før, på godt og vondt

Ja, før omleggingen av forumet som så faltalt ble en teknisk elending løsning og massevis av medlemmer forsvant sånn rundt da jeg fikk mitt andre barn, 2010/2011 så var det mange flere. Men så endret de igjen til dette, og sakte men sikkert kom folk hit igjen, men altså... det er ikke som før, på godt og vondt

aha det hørtes kjent ut ja ☺ takk

Back
Topp