I går

Shionage

Flørter med forumet
Var det akkurat 4 mnd til termin :D tia flyr jammen fort, magen er i veien, jeg må bøye meg frem for å se tærne mine, begge storesøstrene kjente lillebror sparke i går, og jobben er sykt tung for tiden, klarer å ta 2 hjemmebesøk før jeg må sitte i en halvtimes tid å hvile før jeg kan fortsette med besøk. På mandag skal tema til bachelor leveres og bøker må leses når jeg da endelig finner ut hva jeg skal skrive om. 2015 blir et spennende år :)

Tiden flyr! :-)
Selv er jeg 23 uker idag!
Rart å tenke på at de nå vil redde babyen om den blir født. Da begynner det å nærme seg!

Blir en spennende 17. mai i år, med lillebror forhåpentligvis sovende godt i søskenvognen under festlighetene. :-)

Masse lykke til med oppgaveskriving! :-)
Da har du jo noe å fokusere på, og tiden vil gå raskere. :-)

Lykke til med bachelorskriving:). Imponerende at du kombinerer studier med småbarn:). Har selv bachelor i sykepleie med videreutdanning helsesøster så vet hvor krevende det er med oppgskriving, men jeg gjorde det før jeg fikk barn så var nok ikke like strukturert som du sikkert må være:).

Takk skal dere ha :) Joda var nå tøft iallefall å begynne på skolen igjen yngste var akkurat blitt 1 år og eldste var 3 når jeg begynte, å hadde jeg vist hva jeg gikk til så hadde jeg nok ikke startet det prosjektet nei, så er veldig glad nå at man ikke overtenker alt :)

Back
Topp