I går....

Shakira

Forelsket i forumet
Så var jeg på UL å fikk se lille nurke:) Den hoppa å spratt å vifta me ene hånden.. (Den vinket sikkert til meg..hehehe..:p

Det gikk opp først i går at jeg faktisk har noe der... :) hihihi

Skal på oppfølgingstime den 23.okt. Så får samboern bli med neste gang:) Gleder meg :)

så fantastisk :D

Så morsomt å se! :-)
Er du langt på vei?
Oppfølgingstime - hva går det ut på?
Kose deg med den fine opplevelsen! :-)

Så gøy :) Regner med du gleder deg til neste gang ;) Jeg har vært på 3 UL allerede og det har vært så gøy å se utviklinga :) Var på UL i 7+4, 9+4 og 13+2 :)

Så morsomt å se! :)
Er du langt på vei?
Oppfølgingstime - hva går det ut på?
Kose deg med den fine opplevelsen! :)

Jeg er 10+5 :)
Oppfølgingstimen går ut på for å se veksten til lille nurket. Jeg har vært litt plaget i svangerskapet tidligere der jeg å har vært innlagt på sykehuset. Har noen cyster, og det er forferdelig når de sprekker:(
Var sykemeldt i en liten periode for å holde meg i ro og det. Hcg har vært litt lav også tidligere.
Gleder meg til jeg har kommet til uke 12,for da er det jo mindre sjanse for at man mister.

Samboern min jobber ute i nordsjøen. Og jordmoren spurte meg hvor lenge han skulle være hjemme slik at han også kunne få være med :) Da er jeg i uke 13+3. :)

Så gøy :) Regner med du gleder deg til neste gang ;) Jeg har vært på 3 UL allerede og det har vært så gøy å se utviklinga :) Var på UL i 7+4, 9+4 og 13+2 :)

Ja jeg gleder meg:) Jeg er 13+3 når jeg skal neste gang. Så jeg tenker det har forandret seg mye:) Ser vel mer ut som et skikkelig menneske.
Har værte på tidligere ul men det var innvendig. Ser ikke så mye da..bare at hjerte slår.

Ja jeg gleder meg:) Jeg er 13+3 når jeg skal neste gang. Så jeg tenker det har forandret seg mye:) Ser vel mer ut som et skikkelig menneske.
Har værte på tidligere ul men det var innvendig. Ser ikke så mye da..bare at hjerte slår.

Profilbildet mitt er fra 13+2 ;) Så er et lite menneske når du skal neste gang :)

Back
Topp