I går kveld...

metteliten

Glad i forumet
Da var det kaos her....
Jeg har feber og begynnelse på brystbetennelse, har vart i 2-3 dager nå. Eldstemann skulle sove hos besteforeldrene så jeg hadde de to minste. Sambo er jo på jobb enda.[:(]
La jenta vår klokka halv8 som jeg pleier, og tenkte jeg skulle legge meg tidlig siden jeg var i så dårlig form. Pleier alltid å se til barna før jeg legger meg og da var selvfølglig Milena våken... Jeg tok henne med inn i sengen min og ammet lillegutt og prøvde å få henne til å sove, men hun bare skravlet og skravlet[:D]
Holdt på sånn lenge.... så til slutt måtte jeg legge henne i sin egen seng igjen for lillegutt ville ikke sovne når hun maste så fælt. Men da ble det hyl og skrik for nå ville hun jo ligge hos mamma.

Begge skrek og skrek, prøvde å roe dem ned. Til slutt fikk jeg Milena blid igjen,men Philip roet seg ikke. Klokken halv elleve gikk jeg ned og badet han, da pleier han å bli veldig rolig. Etterpå masserte jeg han med babyolje, og jeg skal si det var en som koste seg[:)]
Han smilte og laget deilige koselyder... Det var så koselig[:)][:)]
Da fikk vi endelig lagt oss og han sov godt etterpå.

Men må innrømme at det ikke bare var de to som felte noen tårer i går kveld... Følte meg ganske så hjelpesløs ja[8|]

Back
Topp