I går kveld

tojenter

Forumet er livet
hadde Caroline mageknipe igjen.... gråt i nesten hele gårkveld, så i dag skal jeg kunn gi henne mme for å se om det blir bedre ( om det er noe jeg spiser som hun reagerer på)  har prøvd å kutte ut flere ting, uten at det hjelper...[&:] jeg skal pumpe meg for å  holde prod. av melk i gang men om hun blir bedre så kommer jeg til å fortsette med mme
 
Uff stakkars jente.Det er ikke godt når de har så vondt.Håper det hjelper med mme da.Blir spennende og se.Lykke til
 
ja  blir kjempe spennedes! hun hadde seg en skikkelig gråte periode i dag tidlig... men håper det går over
 
huff... hun har fortsatt vondt i magen.... og no er det snart 1 døgn siden sist jeg ammet henne...  ser ikke ut som det hjelper å gi henne mme....men skal prøve litt til før jeg evt. tar opp igjen ammingen. har pumpet meg masse i dag og kastet all melken så produksjonen holder seg oppe i hvertfall
 
ca 80 ml fra hver pupp[;)] så jeg har mye melk
 
erter, bønner, kål (også surkål), om du drikker masse kumelk, brus... er de tingene jeg komemr på i farten
 
Har ikke drikket brus siden søndag. men han har mageknip ennå for det...
lurer på hva det kan være?
 
jeg tror at kanskje blomkål og brokkoli har forårsaket mageknipe her i gården....
 
hun er bedre igjen i dag... så det kan se ut som det var det jeg spiste i går... spiste brokkoli og blomkål flere ganger forrige uke også ( liker det godt[;)]) og da hadde hun vondt i magen også... så får se om det hjelper å kutte det ut om ikke det heller hjepler så kommer jeg til å prøve kiropraktor
 
Back
Topp