J
JuniSpireGammel
Guest
Fra å ha svært få symptomer så ble jeg ufattelig uggen igår.(6+2) Gikk rundt og var småkvalm hele dagen... trodde aldri jeg skulle spy altså.. men det ligger liksom å ulmer og jeg følte meg skikkelig uggen! Fant frem et par sea band armebånd, men de ser ikke ut til å hjelpe.. mulig jeg ikke treffer helt..!
Idag tidlig var jeg mye mindre kvalm.. men NÅ er det tilbake... uggen.. vondt i hode.. og itillegg så klikka korsryggen i dag tidlig... veldig vondt å strekke ut korsryggen/rette meg opp.. men funker når jeg sitter på skolen min og kroker meg litt sammen... vondt å gå er det også! Så da regner jeg med at jeg "endelig" har dratt på meg noen skikkelig symptomer..dette kan jo bli spennende!!
Hvordan står det til med dere andre ?
Idag tidlig var jeg mye mindre kvalm.. men NÅ er det tilbake... uggen.. vondt i hode.. og itillegg så klikka korsryggen i dag tidlig... veldig vondt å strekke ut korsryggen/rette meg opp.. men funker når jeg sitter på skolen min og kroker meg litt sammen... vondt å gå er det også! Så da regner jeg med at jeg "endelig" har dratt på meg noen skikkelig symptomer..dette kan jo bli spennende!!
Hvordan står det til med dere andre ?