I går kom ting kastende på meg...!

• Trådstarter Trådstarter JuniSpireGammel
  • Opprettet Opprettet
J

JuniSpireGammel

Guest
Fra å ha svært få symptomer så ble jeg ufattelig uggen igår.(6+2) Gikk rundt og var småkvalm hele dagen... trodde aldri jeg skulle spy altså.. men det ligger liksom å ulmer og jeg følte meg skikkelig uggen! Fant frem et par sea band armebånd, men de ser ikke ut til å hjelpe.. mulig jeg ikke treffer helt..!

Idag tidlig var jeg mye mindre kvalm.. men NÅ er det tilbake... uggen.. vondt i hode.. og itillegg så klikka korsryggen i dag tidlig... veldig vondt å strekke ut korsryggen/rette meg opp.. men funker når jeg sitter på skolen min og kroker meg litt sammen... vondt å gå er det også! Så da regner jeg med at jeg "endelig" har dratt på meg noen skikkelig symptomer..dette kan jo bli spennende!!

Hvordan står det til med dere andre ?

å, så spennende! Rart at vi nesten "ønsker" oss til plagene egentlig. Men det er jo tegn på noe helt fantastisk så jeg blir bare glad jo mer jeg "plages" egentlig :P

Her har jeg begynt å sove med sportsbh om natten, våkner opp og det river skikkelig, og er så tunge som om noen har hengt lodd i brysta :-/ Jeg blir svimmel/uggen flere ganger om dagen, kjennes ut som jeg skal gå i bakken. Tisser fortsatt mye :P Ellers har jeg ikke så mange symptomer egentlig.

Her er det ingen symptomer enda, bortsett fra at jeg kjenner livmora strekker seg :)
Jeg lengter faktisk etter flere symptomer sånn at det kan bli litt mer virkelig, he he.
Men jeg kan godt slippe kvalmen jeg hadde forrige gang altså(7måneder) ;p

Her er det ingen andre symptomer enn murringer.. Hadde veldig ømme puppene med de to første, så veldig rart for meg nå. Ønsker meg en eller to symptomer til..Hehe..

Back
Topp