I går kom han :)

Gratulera so mykje!! :) Spennande at september gruppa da er i gang ;) Blir meir virkelig med ein gang. Kos deg me ungane dine! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse :)

Gratulerer så mye! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye <3

Vi kom akkurat til uke 34. Han måtte ut fordi morkaka begynte å svikte og det stod om kort tid før det hadde gått dårlig. Men heldigvis for flinke leger :) det gikk kjempefort fra de fant det ut til jeg var på operasjon men alle var så rolige at jeg ble ikke veldig skremt. Viktig å stole på magefølelsen og gå på sjekk hvis det er endring i liv og aktivitet! Helt utrolig. Takk for alle gratulasjoner forresten :)

Vi kom akkurat til uke 34. Han måtte ut fordi morkaka begynte å svikte og det stod om kort tid før det hadde gått dårlig. Men heldigvis for flinke leger :) det gikk kjempefort fra de fant det ut til jeg var på operasjon men alle var så rolige at jeg ble ikke veldig skremt. Viktig å stole på magefølelsen og gå på sjekk hvis det er endring i liv og aktivitet! Helt utrolig. Takk for alle gratulasjoner forresten :)

Gratulerer!!! :-) kan jeg spørre om hvor stor han var og om han trengte noe starthjelp i uke 34? Fantastisk å tenke på at de er ferdige inni magen nå og kan klare seg hvis noe skjer.

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye! Flott det gikk så fint da, håper minstemann er stor og sterk.
Hvor mye veide han? Må dere være lenge på sykehus?
Beste ønsker fra meg :)

Back
Topp