7+3 i full jobb. Driver for meg selv, så jeg håper virkelig formen holder seg om ikke har jeg problemer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
100% samme situasjon her. Minus lang reisevei da, men det føles langt når formen er for dårlig uansett. Tror vi er like langt på vei også, 8+4 dag8+3, er student men kommer meg ikke til Uni engang. Lang reisevei da så det hjelper ikke så veldig. Får lest litt hjemme, men ting går supertregt! Er så redusert. Hadde blitt 100% sykemeldt nå, om jeg var i jobb!![]()

Åå, føler med deg. Her har også kvalmen tatt seg brått opp, og har også moderat score nå. Klarer dog å være på min kontorjobb fremdeles, men det er veldig slitsomt. God bedringHehe, dette varte ikke lenge. Et par timer etter jeg postet over måtte jeg kaste inn håndkleet, gi beskjed til leder og dra hjem. 50 % sykemeldt nå etter å ha scoret moderat på SUKK testen.

Jeg har også kontorjobb, men kjenner det er vanskelig med konsentrasjonen når kvalmen er så grusom. Og luktesans som er litt for aktiv.Åå, føler med deg. Her har også kvalmen tatt seg brått opp, og har også moderat score nå. Klarer dog å være på min kontorjobb fremdeles, men det er veldig slitsomt. God bedring![]()
Hva er SUKK-testen?Hehe, dette varte ikke lenge. Et par timer etter jeg postet over måtte jeg kaste inn håndkleet, gi beskjed til leder og dra hjem. 50 % sykemeldt nå etter å ha scoret moderat på SUKK testen.
Hva er SUKK-testen?
svangerskapskvalme.no
Takk for tilbakemeldingenJeg har også kontorjobb, men kjenner det er vanskelig med konsentrasjonen når kvalmen er så grusom. Og luktesans som er litt for aktiv.
Takkikke press deg for mye
Jeg begynner å kjenne det nå, både før helgen og i dag satt jeg på jobb og brakk meg, skal sies at jeg ikke har kastet opp til nå - så det er jo bra det. Men energien er på bånn, og jeg er så sliten.. Leder er heldigvis veldig grei, jeg får ha hjemmekontor eller gjøre det som passer best, men det kreves jo telefoner, møter, teams, osv.osv. Føler meg helt tappet etter siste uken hvor kvalmen har kommet som en bølge over meg, brått og kraftig. Alt lukter vondt, ingenting frister, verken av mat, aktivitet, samtaler. Er så tom og sliten. Dette er dagens surving! HuffTil alle i jobb, vil jeg bare råde dere til å kjenne etter på når kroppen sier stopp. Ikke vær flink pike bare for å være det. Graviditeten er så kortkanskje TW? : jeg lærte det sist graviditet da jeg mest sannsynlig hadde uoppdaget svangerskapsforgiftning. Fant ut etter fødsel. Kjente jo at kroppen var så tung, samme med jobben. Men pushet for lenge. Fødte 1 mnd for tidlig, men kan ikke si helt grunnen til dette da.
Det er så lett å være litt for nøktern når man vurderer seg selv, og sin form. Vi har høye forventninger til oss selv og hva vi skal innfri, både på jobb, sosialt, som mor, kone, datter, søsken, venn..