i forbindelse med hofteleddsdysplasi

AS

Glad i forumet
Hei. Leste nettopp innlegget til Buster angående hofteleddsdysplasi. Er ikke sikker på om det jeg hører hos mitt barn er det samme, men nevner det likevel. Jeg har et barn som er seks måneder. Syns jeg hører små knepp i både skulder, hofter og føtter ganske ofte. Dette har jeg hørt helt siden hun ble født, men da jeg snakket om det til helsesøster så såg det ikke ut til å uroe henne noe, så jeg har antatt at det er vanlig hos små barn. Har også hørt at barn kan ha lite leddvæske og dette kan føre til små kneppelyder, og at det går over av seg selv. Er det noen andre som hører slike knepp hos sine barn? Er det vanlig? Er dette hofteleddsdysplasi?

Beklager men jeg aaaaaner ikke!!!!![8|]

Har hørt at det kan være vanlig ja, men er du bekymra synes jeg du skal forlange å få det sjekka ut!!
Er ikke så mye som skal til, og da slipper du iallefall å bekymre deg for det!![:)]

Hei hei..

Ole martin har keppe lyder i hoftene og han har begge ute.
Men nå er han snart 6 år da [8D]

Lykke til og håper det ikke er noe [:D]

takk for svarene...bør kanskje be de undersøke det... så slipper jeg å bekymre meg. Er nok ikke farlig, men av og til så tenker jeg mye på det likevel...

ORIGINAL: AS

takk for svarene...bør kanskje be de undersøke det... så slipper jeg å bekymre meg. Er nok ikke farlig, men av og til så tenker jeg mye på det likevel...

Enig med deg og de andre - få  det sjekket, så kan du få slappe litt mer av[;)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

ORIGINAL: AS

Enig med deg og de andre - få  det sjekket, så kan du få slappe litt mer av[;)]

HELT ENIG!!!

Barna her har hatt tendenser til litt knekking her og der,og det har ikke vært noe!!![;)]
Er du urliog for det,så krev en ordentlig sjekk- ikke moro å bekymre seg unødig...

Back
Topp