I dusjen.

Last edited:
Står.
Sitte synes jeg er ekkelt, alle andres kroppsfett og tåfis og rumpebakterier på gulvet :P

Hver gang før du går i dusjen? Det gidder ikke jeg, vasker den hver søndag bare :P

Jepp. Jentene dusjer alltid før meg, og etterlater en hel hau av leker, som antagelig er tisset ned - så jeg vasker før jeg dusjer så jeg får vasket leker og alt:p

Står. Har for lite dusjkabinett til å sitte. Har ikke noe behov for å sitte heller, dusjer for å bli ren, ikke for å bruke tid. ;)

Står!
Men skulle veldig gjerne hatt noe å sitte på da jeg var gravid. Tror kanskje jeg satte meg ned på kne noen ganger - ble så svimmel.

Da jeg var lita hadde vi badekar og måtte sitte for å ikke sprute over alt. Vi fikk ordnet dusjforheng da søstra mi ble tenåring og sa at alle stod å dusjet og det var helt teit å sitte i badekaret og dusje :p

Står i dusjen eller sitt i badekaret :)

Man dusjer seg jo ren i dusjen, vil tro do-ringen din er 10 ganger værre og den blir vell ikke vaska hver gang du er på do? :p

nei den vaskes etter dusjen om søndagen :P

Jammen jeg setter jo bare lårene der, ikke hele ditten og datten og dotten og.. du skjønner. Kremt..

Back
Topp