I don't know you - but I love you!!

Maag8

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
De siste dagene/ukene har jeg kjent en følelse jeg aldri har kjent før- kjærlighet for den lille i magen! Det er mitt første barn, og jeg har alltid drømt om denne tiden.. Jeg kunne aldri tenkt meg, eller sett for meg hvor mye følelser det er. Jeg er forelsket i et menneske jeg bærer under hjertet, et menneske som blir min datter! Jeg har et stort beskyttelsesbehov, og er utrolig følsom..

Det er noe helt fantastisk det vi får oppleve!! Måtte vi alle få en fin fødsel :)

(Her snakker hormonene også, ser dere.. Følsom på høyt nivå! :) )

Dette var noen veldig fine ord! Takk for at du delte :)

De siste dagene/ukene har jeg kjent en følelse jeg aldri har kjent før- kjærlighet for den lille i magen! Det er mitt første barn, og jeg har alltid drømt om denne tiden.. Jeg kunne aldri tenkt meg, eller sett for meg hvor mye følelser det er. Jeg er forelsket i et menneske jeg bærer under hjertet, et menneske som blir min datter! Jeg har et stort beskyttelsesbehov, og er utrolig følsom..

Det er noe helt fantastisk det vi får oppleve!! Måtte vi alle få en fin fødsel :)

(Her snakker hormonene også, ser dere.. Følsom på høyt nivå! :) )

Åå jeg kjenner meg så igjen! Fikk denne overveldende, kraftige beskyttelsestrangen etter bare noen få uker.. "Løvemamma". Var samboeren kjip var det meg og henne mot verden, vi skulle klare alt ;-) Hormonene roet seg så litt... Men kjærligheten vokser hver dag og jeg kan nesten ikke vente!! <3

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Dette er også mitt første barn, og jeg elsker han så ubeskrivelig høyt allerede. Ble forelsket første gang jeg så han på ul, og kjærligheten vokser for hver dag. Nyter virkelig sparkene og ser så utrolig frem til å treffe den lille gutten vår. Vi er heldige! Tenk, om noen få måneder sitter vi alle der med hver vår lille skatt <3

Jeg syns det er helt sprøtt å kjenne at man har et lite menneske i kroppen. En fantastisk og surrealistisk følelse!

Back
Topp