Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Får legge ut en tråd og høre hva dere som er oppe nå skal i helga da? Kanskje jeg får noen gode ideer til hva jeg kan gjøre. Har endelig en frihelg, og ingen planer.. Kan være deilig å slappe av, men jeg blir så fort rastløs gitt... [:D]
Heisann=)
Tenker æ ska gjøre som de andre helgene, bare sitte her og vente på at lille pia har løst og komme ut. Er blitt så stor at det er ikke mye æ får gjort...Er nok et kjedelig tips, men dette ska æ gjøre...
nei har ingen spesielle planer her i gården,vet jo aldri. plutselig kan det jo henne at jeg må dra på sykehuset,så det blir vel å være hjemme og slappe av tenker jeg. må vel ta en tur til min søster å hente babysenga i løpet av helga da..så den er klar!
Nei det er jeg ikke, det er 6 mnd til jeg skal gifte meg [:D] så jeg kniper igjen litt da, sånn at jeg ikke har stor mage på bryllupsdagen, det er litt kjedelig når drømmekjolen er i boks, og det ikke er noe å legge ut på den.. Men etter bryllupet, eller et par mnd før er det bare å sette i gang[;)]
kan vel kalle meg snart prøver[:D] kommer til å starte å prøve et par mnd før bryllupet, for da vil kjolen fremdeles passe dersom det skulle klaffe... har ingen barn fra før...
Jepp e d, men kunne hatt ett fra før da, men gikk galt, samme me nr 2...Men heter jo at ved det tredje ska d skje=)) Så no har æ ca 6 uker igjen, og kjenner liv og røre, så denne gangen kommer nok gullet mitt til verden=)* bank i bordet*