I disse nattetimer

SogS

Forelsket i forumet
Får legge ut en tråd og høre hva dere som er oppe nå skal i helga da? Kanskje jeg får noen gode ideer til hva jeg kan gjøre. Har endelig en frihelg, og ingen planer.. Kan være deilig å slappe av, men jeg blir så fort rastløs gitt... [:D]

Heisann=)
Tenker æ ska gjøre som de andre helgene, bare sitte her og vente på at lille pia har løst og komme ut. Er blitt så stor at det er ikke mye æ får gjort...Er nok et kjedelig tips, men dette ska æ gjøre...

nei har ingen spesielle planer her i gården,vet jo aldri. plutselig kan det jo henne at jeg må dra på sykehuset,så det blir vel å være hjemme og slappe av tenker jeg. må vel ta en tur til min søster å hente babysenga i løpet av helga da..så den er klar!

hehe, ja det tipset blir ikke så lett for meg å følge [:D]

hehe, ja d vil æ tru, e du 6 måneder på vei???

Nei det er jeg ikke, det er 6 mnd til jeg skal gifte meg [:D] så jeg kniper igjen litt da, sånn at jeg ikke har stor mage på bryllupsdagen, det er litt kjedelig når drømmekjolen er i boks, og det ikke er noe å legge ut på den.. Men etter bryllupet, eller et par mnd før er det bare å sette i gang[;)]

Så koselig da=)
Men er du gravid da?? E litt fjern her, e den først til og innrømme det, evt termin din??

nop ikke gravid.[:D]

Har du nettopp fått eller, prøver dere??

kan vel kalle meg snart prøver[:D] kommer til å starte å prøve et par mnd før bryllupet, for da vil kjolen fremdeles passe dersom det skulle klaffe... har ingen barn fra før...

Er dette ditt 1. barn eller?

Jepp e d, men kunne hatt ett fra før da, men gikk galt, samme me nr 2...Men heter jo at ved det tredje ska d skje=)) Så no har æ ca 6 uker igjen, og kjenner liv og røre, så denne gangen kommer nok gullet mitt til verden=)* bank i bordet*

vi får krysse fingre.. det går nok bra.. Alle gode ting er 3[:D]

Back
Topp